Avatar billede ninjadall Nybegynder
20. februar 2010 - 08:49 Der er 4 kommentarer

Problemer med internetforbindelse efter afinstallering af ZASS

Hej Eksperter.

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind - efter at have afinstalleret ZASS, virker min I-Net forbindelse ikke mere...

Jeg har forsøgt både med den automatiske, og den manuelle afinstallering, men begge dele giver samme resultat.

Det virker som om, mit LAN-kort er stoppet med at ville agere efter jeg har afinstalleret - selvom enheden som så virker korrekte endnu.?.

Jeg har tjekket diverse "Service / Tjenester", men de ser alle ud til at køre som de skal - har også forsøgt mig med en TCP/IP Repairer - desværre uden resultat.
Skriver jeg "Ipconfig /renew" i min cmd, får jeg følgende besked: "Handlingen mislykkedes, da intet netværkskort er i den gyldige tilstand for handlingen."

Den eneste mulighed jeg har haft, for at genoprette min I-net forbindelse, var at foretage en systemgendannelse til tidspunktet før afinstalleringen af ZASS, hvilket jo ikke helt var meningen, da det jeg egentlig gerne ville, var at komme af med ZASS  :-)

Håber i kan hjælpe mig...
Avatar billede haverslev Novice
20. februar 2010 - 09:40 #1
Nu skriver du ikke hvad styresystem du bruger, men prøv:.

Prøv denne.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe
Avatar billede 220661 Ekspert
20. februar 2010 - 09:53 #2
Avatar billede patrick14 Nybegynder
30. april 2010 - 20:19 #3
Hent HijackThis her, gem den I en mappe så du kan finde den.

http://download.cnet.com/Trend-Micro-HijackThis/3000-8022_4-10227353.html

Dobbeltklik på det nye HijackThis ikon
Vista og windows 7 bruger skal klikke med højre-musetast på program filen > Vælg "Kør som administrator"
2. På menuen der kommer op, klikker du på: Do a systemscan and save a logfile.
3. Efter et kort øjeblik åbner en logfil i notesblok, kopier teksten herind
Avatar billede 220661 Ekspert
01. maj 2010 - 09:51 #4
Ninjadall kan vi få lidt feedback her???