Avatar billede Essendrup Nybegynder
18. februar 2010 - 20:56 Der er 2 kommentarer

Ekstern Harddisk til Mac bærbar..

Min Søster har en Mac bærbar - Hun vil meget gerne have en ekstern harddisk til den - Men en Appel ekstern haddisk koster jo en formue - Nogen det kan hjælpe med et bedre bud på en der er brugervenlig og til nogen lidt billigere penge.. Den behøver ikke at være kæmpe stor - Den skal bare bruges til back-up af hendes billeder og dokumenter..
Avatar billede lockmedown Nybegynder
18. februar 2010 - 21:45 #1
Har selv en LaCie Hardisk på 1000 gb Som er ganske brugervenlig til både mac og pc . PS den kan købes i 500 Gb og 250 Gb og jeg gav 600 for den på 1000Gb . så edt er billig pris :)
Avatar billede kado Nybegynder
19. februar 2010 - 07:26 #2
En anden fortrinlig 1000GB HD kan pt. fås i Netto til kr. 549,-

Næsten ALLE eksterne diske med USB, Firewire 400 eller Firewire 800 kan bruges til Mac. Nogle kan dog være formateret, så du kun kan kopiere filer større end <4GB.

/kado