Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2010 - 22:09 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken firewall er bedst til vista.

Hej eksperter,
Jeg sidder og skal vælge en firewall til min computer. Har prøvet at installere zone alarm, men den kan jeg ikke få til at virke. Hvad er der ellers af muligheder, den skal være free.

// Jonas
Avatar billede Vandreren Novice
16. februar 2010 - 22:43 #1
Venlig påmindelse: Du har en del ældre, uafsluttede spørgsmål. http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/lange_loeg
Avatar billede arne_v Ekspert
17. februar 2010 - 01:07 #2
Og du kan ikke lide den indbyggede fordi ?
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2010 - 16:43 #3
Har bare altid lært, at de firewalls der er inbygget i OS, aldrig er nær så sikre?? Eller er det anderledes med vista
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2010 - 10:00 #4
.