Avatar billede kampvogn Nybegynder
15. februar 2010 - 13:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

macro i outlook 2003

jeg arbejder i Outlook 2003 sp3 med mine mails og resten af officepakken er 2002 sp3, mit problem er at få lavet en macro i outlook så jeg let kan sende et standart svar retur til diverse kunder, alle med samme tekst

fordi at der er tale om 2 forskellige sytemer , så kan jeg ikke bruge word som editor,(den er grå markeret) og jeg får en fejl hvergang jeg forsøger at kører macroen

jeg har lavet en lille test som ser sådan ud

Sub test()
Dette er et forsøg på et autosvar som gerne skulle gå godt
End Sub
Sub oir()

End Sub

men den fejler med denne tekst
"Compile error:
Syntax error"

skulle der være en eller anden der kan få det til at virke, ville det være dejligt
Avatar billede kampvogn Nybegynder
16. februar 2010 - 12:41 #1
hallo, bare een ekspert søges ;o))
Avatar billede kampvogn Nybegynder
20. august 2010 - 08:09 #2
lukker