Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 19:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Real Player Message Center

Hvordan slipper jeg af med Real Player Message Center. Har uden held forsøgt at komme den til livs. Bliver ved med at dukke op nede ved uret.
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2010 - 19:58 #1
Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 20:09 #2
Tak.

Efter at man har foretaget ændringen gemt og lukket programmet, dukker den op endnu en gang - og med besked om at der i øjeblikket ikke er nogen medelelser. Det syntes jeg er en underlig "bekræftelse" at slutte af med, når jeg lige har bedt den blive væk.

Men jeg går ud fra det ikke betyder noget, at det virker. Så du kan lægge et svar.
Viser det sig ikke at fungere, sender jeg en regning ...
Avatar billede Slettet bruger
12. februar 2010 - 20:50 #3
bare ikke den bliver for dyr

tjek lige din pc med denne her

download free version til venstre og husk at opdatere inden brug

http://www.malwarebytes.org/
12. februar 2010 - 21:12 #4
Generelt: Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---

http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/ (Specielt punktet [Register]...)
http://www.ccleaner.com/download/builds/downloading-slim
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

http://www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763

CCleaner - Værktøjer - Opstart: Der kan du "Disable/Fjern" 'Et eller andet der har med RealPlayer at gøre' ...

Og iøvrigt andre elementer som ikke behøver at være med i din opstart!!!
Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 21:14 #5
Har den i forvejen. :) Den får lov at køre en tur.
Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 21:15 #6
Malwarebytes ...
Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 21:18 #7
Jeg har faktisk en mistanke om at der er en del som jeg ikke har brug for. Men er ikke nok inde i det til at afgøre hvor meget jeg evt. kan fjerne. Er der en af jer der gider tage et kort kig i en HijackThis log?
Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 21:20 #8
Har jo godt nok delt de få point ude der var. Men kan om nødvendigt lægge nogen ud bagefter.
12. februar 2010 - 21:27 #9
(Hvad blev så den slutlige pointe mht. det oprindelige spørgsmål?)
Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 21:27 #10
Nej glem det, er ikke så vigtigt. Og er jo nok også mest korrekt at oprette et nyt spørgsmål.
Avatar billede safrano Nybegynder
12. februar 2010 - 21:27 #11
Ikke forstået?