Avatar billede peter_g_j Nybegynder
10. februar 2010 - 22:21 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problem ved installation af TortoiseSVN

Jeg forsøger at installere TortoiseSVN, men installationen lykkes ikke. Den  starter fint, men ved "Publicshing product information" stopper den. Efter nogle minutter kommer den med fejlen:
An error occured during the installation of assembly
component
{9DA4DC8A-9731-3F0E-​8BD5-FC17CA6848AD}
HRESULT: 0x800736FD

Jeg har prøvet følgende for at løse problemet:
- Genstart
- Download af installationsfilen igen
- Download af en tidligere version af programmet
- Efter noget søgning fandt jeg råd om at prøve "Windows clean up install" - også uden held.

Jeg har efter hånden prøvet mange gange. Det virket tidligere, før en computeren blev formateret. Jeg også erfaret at det tilsyneladende er installeret, og programmet også virker, men kun mens installationens fejlmeddelesen er på skærmen.

Jeg kører Windows 7 32bit.

Håber der er nogen der har nogle forslag, der kan løse mit problem. Det haster lidt, da det skal bruges på mit studie.
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
11. februar 2010 - 21:30 #1
Jeg har opgivet, så det blev en ny installation. Det virkede... :)
Avatar billede peter_g_j Nybegynder
11. februar 2010 - 21:30 #2
Altså ny Windows installation...