Avatar billede blue-ps Nybegynder
06. februar 2010 - 21:18 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

CA eTrust Suite Personal skal fjernes pga. Kaspersky

Jeg har købt Kaspersky internet security 2010 og vil installere den.... men den kan ikke installeres fordi den siger jeg skal fjerne noget der hedder :
                          CA eTrust Suite Personal

men jeg kan ikke finde den.... jeg har fået Windows 2007 og kender den ikke helt endnu, så jeg kan ikke søge efter filen...

Hvordan finder og fjerner jeg CA eTrust Suite Personal ?????
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2010 - 21:27 #1
Den ligger under Fjern et program som du finder under programmer i kontrolpanel.
Avatar billede kgkg Nybegynder
06. februar 2010 - 21:31 #2
Kig efter den under Programmer og funktioner i kontrolpanelet.

Og der er ikke noget der hedder Windows 2007, så jeg går ud fra at du mener Windows 7
06. februar 2010 - 22:50 #3
... evt. via http://www.revouninstaller.com/ kan anbefales ...
Avatar billede blue-ps Nybegynder
07. februar 2010 - 00:51 #4
Jeg havde prøvet via kontrolpanel men kunne ikke finde den.... Nu har jeg lige prøvet at downloade dit link Karise_larry... men jeg kan stadig ikke finde den, hvor pokker skal jeg lede ?? jeg skal have gang i min Kaspersky, men den bliver ved at sige den ikk kan fortsætte installeringen før jeg fjerner den anden...
07. februar 2010 - 10:22 #5
Avatar billede blue-ps Nybegynder
07. februar 2010 - 13:15 #6
Hey Karise_Larry....  jeg har prøvet at følge instruktionerne på dit link, men stadig finder den ikke CA eTrust Suite Personal, det er ikk godt det her. jeg kan jo se det virkede for ham den anden, men jeg får af vide den ikk kan finde nogen af de filer... og jeg har prøvet at skrive stierne når den nu ikke kunne finde dem  og den siger stadig ingen match ?? hvad gør jeg lige forkert ????
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. februar 2010 - 13:28 #7
Ligger der ikke en uninstall fil i installationsmappen til programmet?
Avatar billede blue-ps Nybegynder
07. februar 2010 - 16:31 #8
jeg kan ikke se den.... hvad kan den hedde og hvor kan den ligge ??
Avatar billede blue-ps Nybegynder
07. februar 2010 - 21:38 #9
Kan den CA eTrust Suite Personal, være indsat fordi jeg havde fået MySecurityCenter med, da jeg købte Office ???

Jeg prøvede at installere MySecurityCenter, men det virkede ikke ...... så derfor har jeg købt Kaspersky over nettet...........

jeg syntes det ser sådan ud, når jeg ser mig om på nettet, at ingen kan slette det og at MySecurityCenter er noget humbug ???

Der ligger overhovede ingenting der ligner når jeg går ind i Tilføj/Fjern programmer....

Please ... kan i hjælpe mig ???
Avatar billede kgkg Nybegynder
07. februar 2010 - 22:11 #10
Der er noget der tyder på at MySecurityCenter godt kan være den CA eTrust Suite Personal suite som du har.

Har du mulighed for at rulle din computer tilbage (via systemgendannelse), til før du installerede MySecurityCenter.

Hvad mener du endeligt med at du fik den sammen med Office?
Avatar billede kgkg Nybegynder
07. februar 2010 - 22:11 #11
Der er noget der tyder på at MySecurityCenter godt kan være den CA eTrust Suite Personal suite som du har.

Har du mulighed for at rulle din computer tilbage (via systemgendannelse), til før du installerede MySecurityCenter.

Hvad mener du endeligt med at du fik den sammen med Office?
Avatar billede blue-ps Nybegynder
07. februar 2010 - 22:53 #12
Hej
Jeg købte en ny pc og office 2007, da jeg købte office var der tilbud på, at MySecurityCenter fulgte med... så det var jo et rimeligt godt tilbud  -  det tog jeg (hos Fona)  Men det er jo fint at sende et program med, der ikke er til at installere !!! og jeg har endda fået et link fra dem, efter jeg skrev til dem at det ikke virkede (pga. Win7) så skulle jeg bruge linket... det virkede stadig ikke.

Det er sikkert MyS..... der har lagt det CA.... noget, men nu
ER DET VÆK og jeg har installeret Kaspersky.

Jeg lærte engang af Karise_Larry, at jeg skulle bruge CCleaner, og gik tilbage det det spørgsmål og brugte linket til CCleaner og nu virker det hele  ;o)

Tak for jeres hjælp alle 3
Avatar billede blue-ps Nybegynder
07. februar 2010 - 22:59 #13
Karise Larry... jeg kan ikke give dig point, du har ikke "accepter svar" og det var jo fra et tidliger svar fra dig, jeg fik hjælpen.
08. februar 2010 - 12:49 #14
Ping...
(Deles med andre ...)
Avatar billede MySecurityCenter Nybegynder
17. juni 2010 - 19:24 #15
Hej

Mit navn er Rune og jeg sidder i den danske support afdeling hos MYSecurtyCenter. Jeg faldt lige over denne tråd og kan udlade at I antageligevis har haft problemer med at afinstallere en af vores tidligere versioner af et af vores produkter, eTrust. Det er nu ikke et problem vi ser ret ofte, men som jeg lige umiddelbart kan se kunne det måske dreje som om at du har fået fingerne i en retail kasse som måske, det kan jeg jo ikke vide med sikkerhed, er blevet produceret før Windows 7 blev lanceret. Du skulle have fået udleveret et link fra forretningen,; www.mysecuritycenter.com/windows7, hvor du ganske gratis kan henter vores nye 2010 og iøvrigt prisvindende produkt. Det har en helt unik og enkel bruger flade og hvis jeg selv må sige der, er det på mange områder væsentligt forbedret i forhold til vores 2009 verision. Teknologien vi bruger i 2010 versionen har iøvrigt også modtaget Checkmark Award  fra West Cost Labs. Kun Kaspersky, AVG og Webroot har også modtaget denne pris.

Jeg vil meget gerne bede dig kontakte mig på rune@mysecuritycenter.com, så vil jeg på bedste vis forsøge at hjælpe dig hvis du skulle have problemer. Men jeg er nu ret sitkker på at den nye version uden problemer skulle kunne installeres på din nye maskine som jeg antager har windows 7 installeret.

Derudover vil jeg også lige gøre dig opmærksom på at vi hos MYSecurityCenter opererer med en 100% tilfredshed eller pengene tilbage politik, så lad mig venligst høre fra dig. Linket til vores support side er iøvrigt www.mysecuritycenter.com/support

Venlig hilsen

Rune Support Department

Mysecuritycenter Danmark
Avatar billede magictouch Nybegynder
28. november 2010 - 09:42 #16
Hvorfor i alverden skulle vi besøge der i WOT er markeret med rødt !

http://www.mywot.com/en/scorecard/secure.mysecuritycenter.com