Avatar billede jacgeld Nybegynder
06. februar 2010 - 11:15 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke klikke på links i mails. Windows 7

Jeg kører windows 7, 32 bit med explore 8. Der nu kommet et problem med min browser. Når jeg modtager en mail og klikker på et link i mailen, sker der intet. På nogle hjemmesider ofte forumsside, hvor man kan klikke på links som referer til et spørgsmål, sker der intet, når jeg klikker på linket.

Når jeg klikker på linket, kommer adressen til syne nederst i vinduet, men derefter sker der intet.
Når jeg højerklikker på linket og åbner det i et andet vindue, åbnes vinduet, men siden kommer ikke frem.

Jeg har gjort føljende for at genoprette fejlen.
1 Kørt fuld scandisk
2 Browser--->indstillinger--->avanceret-> nulstil indstillinger
2 Kørt repair af windows 7

Mvh Jacgeld
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 11:31 #1
der er ikke nogen mail funktion i win 7
mange bruger bare messinger live
det er derfor din mail ikke auto åbner sig
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 11:33 #2
Avatar billede jacgeld Nybegynder
06. februar 2010 - 11:39 #3
Tor vi snakker lidt forbi hinanden.
fx linket du har sendt mig  "http://hwt.dk/forumthread.aspx?ThreadID=275641" Hvis jeg trykker på det sker der intet, jeg er nød til at kopier teksten ind i browseren for at åbne siden.
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 11:59 #4
måske er det sådan du mener
funktioner øverst til højre i browser internetindstillinger og så videre

http://i47.tinypic.com/6i9lw0.jpg

m.v.h
Avatar billede jacgeld Nybegynder
06. februar 2010 - 12:09 #5
Desværre der sker intet. Der bliver ikke åbnet noget vindue.

Når jeg klikker på et link igennem outlook, åbner det sig fint, det er kun, når jeg udfører handlingen igennem min browser.

Har undersøgt om det er muligt at uninstalle explorer og derefter geninstallere det, men har ikke fundet noget som virkede, så måske, skal jeg til at tænke i nogle andre bane, som fx firefox...
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 12:14 #6
kan ikke lige gennemskue den men vent lidt der kan jo være en med den lyse ide

jeg gik over til messinger fordi nu behøver jeg ikke sikre mine email ved nedbrud - de ligger online færdig med fyrre. det er noget lettere

lad os se
Avatar billede jacgeld Nybegynder
06. februar 2010 - 12:20 #7
Benytter også messenger og outlook, men der har aldrig været noget problem med det indtil nu, men tror mere det er browseren, der er galt med.

Du skal have tak for hjælpen, lader den lige stå et par dage, men ellers er du velommen til at ligge et svar, så du kan få lidt point for din tid.

Mvh Jacgeld
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 12:28 #8
nej sådan gør jeg ikke kun hvis jeg lagde noget du kunne bruge.

nu du er i gang kunne du prøve det men tror ikke på den

http://support.microsoft.com/kb/2209021

under Opret forbindelse til internettet via et lokalt netværk

gøre som der står - fuld effect efter genstart
den generede på min pc men jeg er vidende om at administrer tilføjelsses programmer kan drille en del

skift din dns ud til en hurtigere

jeg bruger google

8.8.8.8
8.8.4.4
det er med spredehagl og hvis ikke noget af det er løsningen er det vel firefox som jeg også har liggende på min bare ikke som standard da jeg selv vil vælge så den funktion slog jeg fra..
vi ser om der er en med en løsning
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2010 - 12:29 #9
Avatar billede jacgeld Nybegynder
28. september 2010 - 21:12 #10
hey er ved at lukke mine gamle spørgsmål.

Løste problemet ved at geninstallere.....

Du må gerne lave et svar, så du kan få point for din tid og råd
Avatar billede Slettet bruger
29. september 2010 - 07:32 #11
ok
Avatar billede Poko1 Ekspert
29. september 2010 - 08:52 #12
Det er nok ikke Ie8 Men Ie 9 Beta du har og så er der kommet en dialogbox forneden hvor du skal vælge hvad du vil gøre der er mange ting der er ændret i Ie 9 som man skal vænne sig til.