Avatar billede jjepsen Nybegynder
04. februar 2010 - 15:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Safari melder fejl !

Hej
Har lige fået mig en ny Macbook Pro - som er præinstalleret med Safari browser.
Irritationsmomentet er, at browseren 8 ud af 10 gange melder fejl og ikke åbner siden - og når den gør er det som regel i baggrunden.

Den foreslår så at man skriver "/index.html" - og det ser også ud til at fungere i de fleste tilfælde, men det er da lidt/meget besværligt.

Er der et eller andet med indstillingerne som skal ændres, eller skal jeg forsøge med en anden browser - f.eks. Firefox ?

Vil lige tilføje at jeg er helt "helt grøn" indenfor Mac - så vær lidt overbærende og vær flink og "tal" langsomt og tydeligt !

Jeg bruger iøvrigt Google som søgemaskine !

M.v.h.
Avatar billede jjepsen Nybegynder
05. februar 2010 - 12:39 #1
Hejsa - slet ingen der har en mening óm det ??
Avatar billede jjepsen Nybegynder
14. april 2011 - 10:36 #2
Ja....så snupper jeg selv point !