Avatar billede DJ-Daniel Nybegynder
31. januar 2010 - 13:53 Der er 7 kommentarer

DJ - Udstyr og højtaler til meget billig pris.!!

DJ Udstyr og højtaler søges til meget billig pris.
Hej folkens.

jeg er ny på siden her, så jeg skal lige hjælpes lidt i gang hehe.

Jeg har arbejdet meget med højtaler i de sidste mange, mange
år og er ved at blive lidt træt at det.

Nu vil jeg faktisk gerne prøve at købe et par, der er
lavet og som virkelig kan spille godt.

Men jeg har dog valgt at sige at jeg starter med et bud på
4.000 DKK. Jeg ved godt man ikke kan få ret meget for dette,
men i mine unge dage var der sku også noget der hed genbrug:P

Jeg jagter et par "Disco højtaler" som virkelig kan spille godt og har en flot rundene bass effekt. De må selvfølgelig gerne spille højt og skulle da også meget gerne spille et fest-lokale op.

Nu tænker i nok hvorfor fanden jeg ikke selv bygger mine højtaler og det forstår jeg også godt- Pointen i det her er, at jeg gerne vil begynde at holde fri for hjemme arbejde. Jeg har faktisk ikke købt færdige lavet højtaler siden jeg var lille, så. Men nu vi jeg gerne prøve at forsøge mig igennem nettet.

Igen folkens. Kender i nogle steder hvor man kan købe nogle ret fornuftige højtaler og DJ - Udstyr til en meget billig pris.

Jeg ved godt det ikke rigtig kan lade sig gøre, men det siger de jo alle sammen, men nu købte jeg faktisk selv i sin tid et mindre disco anlæg med 4 X højtaler, Power Mixer, DJ - Blexx o.s.v. Til ikke mere end 6.000 DKK, altså det kostede noget mere i sin tid, men rudnt omregnet kostede det mig cirka Nu 6.000 DKK.

Så kom ikke og sig det umligt.

HUSK FOLKENS. Jeg søger højtaler og DJ - Udstyr.

Ikke kritik og gode råd og alt det der pjat folk fyre af bare fordi de ikke vil læse mit spørgsmål færdigt.

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.

M.V.H.
DJ - Daniel.
Avatar billede store-morten Ekspert
01. februar 2010 - 06:07 #1
2 stk. Prof. Discohøjttalere 2x15" bas, 1800 watt. 3.500,00DKK
http://www.discoworld.dk/product_info.php?products_id=19532
Avatar billede DJ-Daniel Nybegynder
01. februar 2010 - 17:09 #2
Hej.

Tak for det.

Men jeg kender dem der alt for godt og så kan jeg se

R.M.S.'en er for lav. De kan ikke føre den lyd ud jeg lyster efter:)

Desværre. Men igen mange tak:)
Avatar billede store-morten Ekspert
01. februar 2010 - 19:53 #3
Vibe-30 MkII
Pris kr. 2.320,00 ( 2.900,00 )

600W RMS (1200W peak), 4 ohm
Frekvensområde: 45-20000Hz
Bas: 2 x PW-15 15" bas med aluchassis (300 W RMS)
Diskant: PT-44 51mm Titanium driver (80 W RMS)
3 stærke M10 flyvebeslag
Delefilter med beskyttelse for diskanthorn
Ridsefri polyurethan beklædning
2 bærehåndtag og metalgitter over hele fronten
Tilslutning: 2 x Speakon stik
HxBxD: 1160 x 555 x 650 mm
Vægt: 47kg
Avatar billede store-morten Ekspert
01. februar 2010 - 19:59 #4
Kender dem ikke ;-)
Har googlet.

Bruger selv:
FVX 41000
4 stk superkraftige VXT 104 basser med luftkøling
2 stk højtydende diskanthorn

500 watt RMS
1500 watt musik
Impedans: 4 ohm
Frekvensområde: 20 - 22.000 Hz
Spl: 98 dB
Avatar billede DJ-Daniel Nybegynder
01. februar 2010 - 20:05 #5
Orv.

Ja, de er sku flotte.

Men de skulle hvis også være instillet med både: mellemhorn, bass, diskant o.s.v. Dette vil jo af hel naturlige oversager, skabe en perfekt lyd.

Hvad der ang. dette:

"500 watt RMS
1500 watt musik" ??

Mente du så ikke 500 RMS = musik udgang.
1500 watt = Maks belastning??...

men skidt nu også med det.

De skulle da hvis gerne kunne give en meget flot lyd, og se de da også ret flotte ud. Kommer de ikke inde fra: Højtallerbutikken.dk??

Tak:)
Avatar billede store-morten Ekspert
01. februar 2010 - 20:13 #6
Jo :-)

Suplere med 2 15' subber.
Da jeg har sprængt diskanterne 2 gange
Avatar billede store-morten Ekspert
01. februar 2010 - 20:14 #7