Avatar billede quercus_dk Nybegynder
29. januar 2010 - 09:28 Der er 1 løsning

Min asp:commandfield showeditbutton="true" viser rediger

Hey

Tror det er noget skidt, at jeg kører dansk Windows XP og mit .NET framework derfor sikkert også er dansk.

Jeg har sat en simpel kode ind i mit projekt og det virker fint:

<asp:commandfield showeditbutton="true" />

I min lærebog står der, at dette skulle give et "Edit" link. Men når jeg kører projektet, så får jeg et "Rediger" link.
Så tænker jeg, er sproget styret af .NET frameworket og vil det så være anderledes når jeg lægger det ud på min engelske web-server?

I version 2.0 af mit projekt vil jeg gerne, hvis det er .NET framworket der styrer basis sproget kører det engelsk. Og så f.eks. via nogle XML-filer styre sprog for brugeren der logger ind. F.eks. ved en indstilling på brugeren.

Henrik
Avatar billede quercus_dk Nybegynder
29. januar 2010 - 10:05 #1
Kan se, at jeg er nød til at smide type på :-)

ButtonType="Link" EditText="Edit"