Avatar billede dakin Nybegynder
28. januar 2010 - 18:36 Der er 2 kommentarer

MS mediaplayer

Hjælpppp
Kom til at skrue lyden ned i mediaplayer. Den er den lille madia player som åbner når man afspiller en mediafil fra DK.dk.
Der er en lille skydeknap som man kan slide frem og tilbage og derved skrue lyd og og ned.
Efter jeg kom til at skrue helt ned vil den ikke op igen??
Har prøvet at genstarte pc, men ingen lyd.

Ellers er der ingen problemer med lyd på pcén, helle ikke MS mediaplayer i normal version, det er kun det lille der bruges via DR hjemmeside.

Bruger Win7 på en ny PC

TAK
Avatar billede Peter1056 Nybegynder
28. januar 2010 - 19:05 #1
hejsa. Jeg bruger også win7 og har lige været inde på dr´s side for at prøve det samme, men har ingen problemer med at skrue helt op eller helt. Holder du museknappe nede samtidig med at du står på højtaleren og så bevæger musen opad. eller bare klikke lidt oppe på skalaen?
Avatar billede dakin Nybegynder
28. januar 2010 - 21:09 #2
Hej
Jeg har prøvet flere forskellige måder, men den er låst på minium lyd.
Prøver at holde knappen nede og slide reg til højre, men den vil ikke flyttes?