Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
25. januar 2010 - 17:06 Der er 2 kommentarer

Zepto Znote 6625WD Card reader fejl

Jeg har problemer med kortlæseren til min  bærbare PC, der ikke vil genkende SD-kort. Når jeg stikker et kort i siger windows at jeg skal formattere kortet for at se indholdet. Godkender jeg, kan den ikke finde kapaciteten på kortet og i øvrigt ikke gennemføre formatteringen.

Jeg har lige formatteret computeren og installeret Windows 7 x64. Da windows ikke selv genkende min kortlæser, fandt jeg en driver til Vista x64 på:
http://zepto.contigio.com/Drivers/Notebooks/Znote_6625WD/Vista/64bit/Cardreader.html
Dette har således ført mig frem til hvor jeg står nu.

I enhedshåndteringen står hukommelsesteknologidriveren til 'Texas Instruments PCIxx12 Integrates FlashMedia Controller'. SD-værtsadaptere står til 'SDA Standard-kombatibel SD-værtscontroller'. (Ved ikke om det kan bruges til noget..)
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. januar 2010 - 20:39 #1
Hvilken type SD kort?
Hvis det er et SD-HC kort, er det fordi kortlæseren ikke er kompatibel med dette kort.
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
25. januar 2010 - 20:42 #2
Har prøvet begge dele uden held. På min sidste installation af windows (vista x32) virkede den med SD-HC...