Avatar billede quercus_dk Nybegynder
21. januar 2010 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visual Web Developer 2008 Express error list er på dansk

Hey!

Jeg jeg har fejl i min C# kode, så kommer fejl meddelse på delvist dansk i min Error List.
Kan man ændre det nogle steder og er det styret af min Danske Windows XP?

Det giver mig problmer, når man skal sidde og omformulere/oversætte den dansk fejl til engelske (flere Google results, hvis man søger på engelsk)
Avatar billede janus_007 Nybegynder
22. januar 2010 - 01:06 #1
Det er styret af dit framework hovedsagligt. Dvs. du har et dansk styresystem og derfor modtager du også danske opdateringer, heriblandt .Net Frameworket.

Du kan prøve at afinstallere alle frameworks og installere engelske versioner, husk at hente versionerne først :) , det er et stort arbejde at fixe.

Hvis det derimod er fejlmeldinger på IIS'en så kan disse fixes med en setting mener jeg.
Avatar billede quercus_dk Nybegynder
22. januar 2010 - 01:12 #2
Takker!
Min næte computer skal være med engelsk OS :-)
Avatar billede quercus_dk Nybegynder
22. januar 2010 - 01:13 #3
Nej, hov!
Hvorvor kan man give sig selv point!
Det var ikke mening...