Avatar billede ybsiv Nybegynder
20. januar 2010 - 16:39 Der er 13 kommentarer

InstallShield skaber sig!

Jeg har et problem med Install Shield. Jeg har prøvet at installere et program og fik følgende fejl:

"Setup has experienced an error. Please do the following: Close any program. Empty your temporary folder. Check your internet connection. error code -6006."

Og den betyder at jeg ikke kan gøre noget. Jeg har prøvet om jeg kunne opdatere InstallShield til version 11, da det er den version som setup filen er (Har læst lidt rundt omkring, men er ikke sikker på jeg forstår det helt). Når jeg prøver at installere opdatering får jeg samme fejl som før.
Jeg kan heller ikke komme ind i mappen c:\Programmer\commonfiles\installshield
Hvis jeg prøver det får jeg følgende fejl:

"Filen eller mappen er beskadiget og kan ikke læses"

Håber der er nogen der har en ide om hvad jeg kan gøre. Skal lige siges at forklaringer helst ikke behøver at være alt for tekniske ;o)
Avatar billede Ethereal-One Nybegynder
20. januar 2010 - 17:05 #1
Geninstallér hele programmet.

-Ethereal-One
Avatar billede ybsiv Nybegynder
20. januar 2010 - 17:26 #2
Geninstaller Install Shield?? Hvordan? Jeg synes ikke jeg kan finde nogen steder hvor jeg kan afinstallere det!!
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2010 - 18:15 #3
Prøv at køre en oprydning med denne her:CCleaner:  http://www.ccleaner.com/
Og prøv igen
Avatar billede 220661 Ekspert
20. januar 2010 - 18:17 #4
Her er en vejledning til programmet. Du kan også hente program fra dette link:
http://www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
Avatar billede ybsiv Nybegynder
20. januar 2010 - 18:28 #5
Hjælper desværre ikke.........den bliver ved med at komme med samme fejlmelding! :o(
Avatar billede ybsiv Nybegynder
20. januar 2010 - 18:30 #6
Hov havde ikke lige læst ordentligt.........er lige ved at kører Register......ser lige om det hjælper ;o)
Avatar billede ybsiv Nybegynder
20. januar 2010 - 18:34 #7
Ævv.....det hjalp ikke selvom der stod en masse med InstallShield! Sagde ja til at den skulle udbedre det hele. Hvis det gør nogen forskel er det vista jeg har på min comp
Avatar billede anders-j Nybegynder
20. januar 2010 - 20:04 #8
Højreklik og vælg "kør som administrator" når du kører setup filen.
Avatar billede ybsiv Nybegynder
20. januar 2010 - 21:10 #9
har jeg også prøvet og hjælper heller ikke desværre!
Avatar billede ybsiv Nybegynder
24. februar 2010 - 09:22 #10
Er der slet ingen der kan hjæpe mig?? Kan ikke installere programmer og er et kæmpe problem for mig!!
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2010 - 09:33 #11
Chkdsk vista:    http://pctricks.dk/chkdsk-pa-vista-215.html
Kontrollere systemfiler: http://peter.mpbrun.dk/20070705/kontroller-og-reparer-systemfiler-med-sfc/
Du kunne prøve disse to værktøjer til at tjekke din harddisk.
Avatar billede ybsiv Nybegynder
24. februar 2010 - 10:43 #12
Har prøvet begge dele, men install shield virker stadig ikke, desværre
Avatar billede 220661 Ekspert
24. februar 2010 - 16:50 #13
HAr du forsøgt at installere fra fejlsikret tilstand, eller er det heller ikke muligt?