Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 16:28 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Send besked over lan...

Hej
Jeg vil gerne sende en besked over LAN. Til dette kan man jo bruge "net send" men jeg kan ikke få beskederne til at være "on top" altså øverst på skærmen.
1. Hvordan får man dem til at være det eller er der et freeware program der kan gøre dette?
2. Kan man i en bat fil lave en kommando der laver "on top"?

T2C
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 16:29 #1
PS. De er "on top" på mange programmer, men ikke på Steam...
Avatar billede Ethereal-One Nybegynder
20. januar 2010 - 17:09 #2
net send computer_name/ip message
Brug denne kode i CMD, så burde det virke.
20. januar 2010 - 18:15 #3
Afhængig af OS (Styresystem) samt ServicePack så er den funktion 'blokeret' !!!

Dette gælder fra og med XP SP2 ...

---

NB: Du bør/skal følge op på dine tidligere spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/t2c (Dem der ikke er grønne...)
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 22:26 #4
Nu gik mit spm ikke på hvordan man brugte "net send" men om det var muligt at få beskederne "on top" på skærmen!!!

Jeg er klar over at det skal aktiveres og hvordan man sender en besked.
Mit problem består i at hvis jeg sender en besked til en der spiller Counter Strike i Steam, så ser han ikke beskeden fordi den ligger under Steam og ikke "on top"...

T2C
20. januar 2010 - 22:33 #5
Pssssst: Se anden del af #3 - hvis du er flink så er andre måske også flinke overfor dig i denne tråd ... ellers 'gider' folk ikke...
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 22:38 #6
Rolig nu, er ved at bruge dit udmærket tips... :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 22:44 #7
Karise_larry>> Du er vel ved at blive spammet med alle de svar jeg kommer med på de andre tråde nu...

:-)

T2C
Avatar billede Slettet bruger
20. januar 2010 - 22:49 #8
Hov karise_larry>> Ser nu der, du er ikke den eneste der venter på et svar fra mig, men jeg venter også på et svar fra dig:
http://www.eksperten.dk/spm/750231

:-)
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2010 - 21:48 #9
Lukker