Avatar billede maddragon Nybegynder
18. januar 2010 - 21:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

freelance priser

hej jeg har fået et tilbud til et freelance arbejde inden for web udvikling og design men jeg her lidt usikker på hvad pris jeg skal tage for det jeg kan ikke rigtig finde nogen at gå ud fra er der nogen freelancer her der evt kan give et bud på hvad typisk en pris man tager for et arbejde ?

Mvh. jens
Avatar billede 2c Nybegynder
18. januar 2010 - 21:26 #1
Uden at kende til din erfaring, og uden jeg ved præcis hvad det er for en slags hjemmeside, så vil mit bud være 300-500 kr. per time.

Er det fuldtid eller deltid efter arbejde?

Ligemeget hvad, så vil jeg anbefale at holde fast i en timepris, og ikke en fastpris. Der kan sikkert komme mange mange ændringer i et sådant projekt, og det kan sikkert være diskusioner om hvad der står i kravspec præcist.
Avatar billede maddragon Nybegynder
18. januar 2010 - 22:20 #2
hej tak for kommentar jeg har 9 års erfaring inden for web udvikling / design som selv lært har lave en del friviligt arbejde for en del for at få noget praktisk arfaring, samt 2½ år uddannelse inden for område som web-integrator for uden de 9. det er en hjemmeside til en foregning mere præcist en bowling klub. dette er mit første freelance arbejde jeg tager hence hvorfor jeg lige vil gerne kende til miljøet.