Avatar billede zentral Nybegynder
15. januar 2010 - 14:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Søger photoshop/designer i Aars området

Hejsa.

Jeg søger en erfaren Photoshop designer,
som kan hjælpe med at lave nogle skitser/designs.

Jeg har mit eget lille firma omkring Aars,
hvor jeg laver hjemmesider af alle typer.

Jeg er ASP.NET koder, og der kræves ingen kode erfaring.

Løn diskuteres ud fra opgaver.

Høre gerne fra dig, hvis du skulle have interesse,
og kommer fra området.
Avatar billede namic Nybegynder
15. januar 2010 - 15:25 #1
Hej,

Jeg har nogle grafikere der kan hjælpe dig. Kontakt mig gerne på martint(AT)namic.dk, så finder vi ud af noget.

Du må meget gerne fortælle lidt om de opgaver du har brug for hjælp til at få gennemført.

Jeg ser frem til at høre fra dig.
Avatar billede outsoft Nybegynder
15. januar 2010 - 21:33 #2
Hej!
Vi kan hjælpe dig vi driver www.outsoft.dk
Skriv til mig på martin(snabel-a)outsoft.dk og vi må se om vi kan finde et samarbejde sammen.

Hilsen Martin
Avatar billede it-michael Nybegynder
16. januar 2010 - 05:06 #3
Hej Zentral

Jeg så dit indlæg, vi udover ASP.Net 2.5 (kun en mand på felted) laver vi PHP, måske er der mulighed for et samarbejde, vi sidder i Bangkok og har et team af programmører, der arbejder med webside udvilking. Design og layoput er et af de felter vi også dækker.

Hovedsagligt er opgaverne vi løser i PHP, men vi laver også flash på højt nivue, XML, AJAX, samt servicerer server!

Men lad os se om vi kan få fundet et fælles punkt omkring Design og layout.

Sender du mig en mail elleer skyper mig så kan jeg give dig time priser.

Hilsen Michael

Skype; it-michael79
Michael@outsource-it-to-thailand.dk

www.outsource-it-to-thailand-com
www.js-software.net
Avatar billede bsrweb Nybegynder
07. marts 2010 - 13:45 #4
Sidder i skive - tæt på års...
Kig forbi www.bsrweb.dk
Avatar billede zentral Nybegynder
11. marts 2010 - 08:47 #5
Fandt den rette