Avatar billede Ibeli Nybegynder
14. januar 2010 - 12:06 Der er 4 kommentarer

Søger hjælp til CMS system, til hjemmeside

hej

Jeg er uddannet Grafisk Designteknolog, men har også interesse for at lave hjemmeside og har derfor som et lille projekt sagt til min stedfar, at jeg rigtig gerne ville prøve at lave en hjemmeside til ham og fik en kammerat til at stå for CMS systemmet, da jeg ikke ved, hvordan jeg laver disse koder. Men det er endnu ikke færdigt og han giver ikke rigtig lyd fra sig, så vil høre om der er nogen, der kunne have interesse for at hjælpe med at lave et CMS system til denne hjemmeside og hvad det vil koste.

Der er ca. 16 sider, som skal tilføjes CMS system, så min stedfar selv kan oploade billeder og tekst. Jeg har købt domæne og det hele, sat siderne sammen, grafisk layout, mangler blot CMS systemmet, så hjemmesiden kan komme i brug.

Ser frem til at høre fra de interessede.

Venlig hilsen
Iben

Ps. Dem der er interessede vil få en mere detaljeret beskrivelse af hjemmesiden.
Avatar billede maniactor Nybegynder
14. januar 2010 - 12:24 #1
Hvorfor genopfinde den dybe tallerken?
Jeg tror det ville være bedre at tage et færdigt system som Joomla!, Wordpress, TYPO3, Drupal eller lignende, især de 2 første kan anbefales.

De kører dog udseende efter templates, men disse kan ændres både mht. farver og billeder.

http://www.joomla.org/
http://www.wordpress.org/

F.eks. er min egen side lavet via Wordpress: http://dslj.dk/
Avatar billede Eriksen123321 Nybegynder
14. januar 2010 - 18:15 #2
Hej Iben

Jeg vil meget gerne hjælpe dig og din far med at få en løsning til hans hjemmeside. jeg har selv bygget og designet en del hjemmesider, og jeg mener at have, eller kunne lave en løsning til jer der vil se rigtig flot ud, uden at koste særligt meget.

Er du interesseret i at se mine referencer må du meget gerne sende en besked herinde, eller eventuelt skrive en mail jeg kan sende til.

Mvh Thomas
Avatar billede it-michael Nybegynder
16. januar 2010 - 04:56 #3
Hej Iben

Hvis du ikke er programmør med baggrund i ASP.Net hvorfor vælger du så ikke at bruge PHP, generalt er det billiger på alle måder, opsætning, vedligeholdelse og server.

Jeg er enig i at ved at bruge et at de mest kendte CMS så som Joomla eller andre kan du hurtigt få en hjemme side op. Du har design, samt undersider og billeder. Så er det bare at få det implementeret.

Vi kan sagtens hjælpe med siden i Joomla! Wordpress skulle også virke.

Generalt med de forskellige CMS, kan alle det du efterlyser, og den programmær som ikke kan klare opgaven i PHP eller hvad de nu programmer i er meget uerfaren.

Hilsen Michael

Du kan sende mig dit oplæg og jeg vil give dig en fornuftig pris.

Michael@outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede hoeks Nybegynder
17. januar 2010 - 16:25 #4
Joomla er et stærkt valg.
Du kan læse mere på min joomla portal:
http://www.joomlatutorials.dk

Hvis du ønsker at jeg skal hjælpe dig med at sætte en sådan side op, så kontakt mig på rasmus[at]hoeks.dk. Du kan også læse mere om mig og mit firma på http://www.hoeks.dk