Avatar billede Nejligal Nybegynder
02. januar 2010 - 22:18 Der er 4 kommentarer

World of warcraft installision

Hej jeg kan ikke installer WOW!! når den når til 99% i installtionen siger den : The file "C:\World of Warcraft.temp\Data.temp" could not be renamed to "C:\World of Warcraft.temp\Data". (ConflictManager::ResolveConflicts/1)

min computer er ikke for gammel, men helt top-tunet og ny. ( har haft installede det en gang før, men afinstallede det igen )
Avatar billede Caspermathiesen Nybegynder
02. januar 2010 - 22:19 #1
Det kunne ligne at du har afinstallere det forkert.
Prøv at slet alle filer der har noget med warcraft at gøre,
og installer warcraft igen
Avatar billede Nejligal Nybegynder
02. januar 2010 - 22:24 #2
ok tak.
Men jeg kan ikke finde det tilbage liggende filer :( ... er der en måde jeg kan søge efter dem så jeg kan slette dem???
02. januar 2010 - 22:46 #3
Avatar billede kosmos Nybegynder
21. april 2010 - 11:20 #4
Hvis du har World of Warcraft på en vens computer kan du bare kopiere deres installation over på din computer. Du behøver ikke at installere den.

- Kosmos