Avatar billede DaneX Praktikant
02. januar 2010 - 20:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sendte beskeder i MSN bliver ikke modtaget.

Jeg har et problem med ... ja et eller andet. For jeg ved ikke, hvad der er galt.

Sagen er, at jeg dagligt oplever at flere beskeder sendt i MSN ikke bliver modtaget hos dem, jeg skriver med.
Jeg får ikke nogen fejlmeddelelse, som normalt sker hvis der er en fejl med forbindelsen.

Den står bare, som om den er sendt og modtaget helt fint.

Når jeg skriver, at jeg ikke ved, hvor det går galt, så er det fordi jeg foretog to større ændringer på omkring samme tid, hvor jeg opdagede, at nogle folk ikke fik de spørgsmål eller svar jeg sendte dem.

Cybercity skiftede til Telenor - dog tror jeg ikke, at det er her, det er gået galt.
Og kort efter skiftede jeg fra Telenor ADSL til YouSee kabel-internet.

Og omkring samtidig skiftede jeg fra WinXP til Windows 7.

Så om det er skiftet til YouSee eller til Windows 7, ved jeg ikke. Og jeg ved ikke, hvordan jeg lige kan teste det.
Jeg kunne selvfølgelig prøve at installere WinXP igen og se, om jeg stadig har problemet. Men det ville jeg dog gerne undgå, hvis der er andre test, jeg kunne lave inden da.

Er der nogen, der har nogle idéer?

Det sker både med MSN's eget program og Trillian. Så det er åbenbart ikke selve MSN softwaren, der er problemet.
Avatar billede Blueeyez Mester
02. januar 2010 - 21:13 #1
Vil tro det er msn's protokol der er belastet til tider.. men er ikke sikker, du kan jo installere et andet IM program?:)
Avatar billede DaneX Praktikant
02. januar 2010 - 21:18 #2
Så det er et velkendt problem at mange oplever, at deres beskeder ikke bliver modtaget selvom den ikke kommer med nogle fejl?

Det er ikke noget, jeg har hørt fra hos nogle af dem, jeg skriver med, som ikke modtager alle mine beskeder.

Men det er jo et problem, at installeret et andet IM program hvis ens venner benytter sig af MSN. :)

Så det er ikke et andet IM program, jeg søger som løsning.
Men tak ellers. :)
Avatar billede Blueeyez Mester
02. januar 2010 - 21:26 #3
Hvorfor det?:S MSN = IM du kan sagtens bruge pidgin, amsn eller div andre mens dine venner bruger msn;)
Avatar billede DaneX Praktikant
02. januar 2010 - 21:57 #4
Så det du mente var et andet stykke software til at tilgå MSN.

Men jeg har jo allerede forsøgt mig med Trillian, som netop er et andet program, som kan tilgå MSN. Det står også i første indlæg (sidste linie). :)
Avatar billede b-stenskrog Nybegynder
13. januar 2010 - 15:35 #5
En af mine venner har et lignende problem.

Han bruger version 2009 (bulid 14.0.8089.726) og problemerne er der ofte og det er specialt svært at få "lov" til at dele billeder.

Ingen der kan hjælpe os?

(Sorry for at springe ind i din tråd) :)
Avatar billede DaneX Praktikant
06. februar 2010 - 18:18 #6
Problemet eksisterer stadig...
Avatar billede DaneX Praktikant
13. september 2010 - 02:32 #7
.
Avatar billede DaneX Praktikant
13. september 2010 - 02:32 #8
...