Avatar billede per-claus Nybegynder
02. januar 2010 - 11:32 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Filmene hakker

Jeg har mine DVD'er liggende på en extern harddisk, som er tilsluttet WD-mediaplayer HD-Live. Men når jeg afspiller filmene er det som om at de ryster/hakker lidt. Kvaliteten er ikke som på DVD'en. Hvad kan det skyldes? Jeg har kopieret til 100% kvalitet.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2010 - 12:06 #1
Kan være dit kabel der ikke kan overføre hurtigt nok når du afspiller. Understøtter kablet 2,0?
Avatar billede per-claus Nybegynder
02. januar 2010 - 12:30 #2
det ved jeg ikke, det er det kabel som fulgte med harddisken. Har ingen problemer når jeg afspiller musik.
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2010 - 13:16 #3
Der skal flyttes meget mere data når du afspiller film. Når du overfører filmene til din harddisk, er det ligemeget om hastigheden er den rette. Problemet opstår kun den anden vej.
Avatar billede per-claus Nybegynder
02. januar 2010 - 13:22 #4
Hvad skal jeg så gøre, prøve et andet USB-kabel, eller hvad?
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2010 - 13:29 #5
Jeg havde prøvet et nyt kabel først ja.
Avatar billede per-claus Nybegynder
02. januar 2010 - 13:36 #6
Ok det vil jeg så prøve, så send lige et svar herind så du får dine point
Avatar billede 220661 Ekspert
02. januar 2010 - 13:43 #7
Jeg lægger svar her, men prøv ført om det virker inden du giver point. Vil ikke have point hvis ikke det er løsningen på problemet.
Avatar billede per-claus Nybegynder
02. januar 2010 - 14:14 #8
fandt ud af at der står hi speed 2,0 på kablet, men det er ikke noget specielt kraftigt kabel, kan det have nogen betydning?
Avatar billede justrace Novice
05. januar 2010 - 00:54 #9
Nej, kablets tykkelse afspejler ikke kapaciteten som i et vandrør. :)