Avatar billede Excizted Nybegynder
29. december 2009 - 16:44 Der er 6 kommentarer

Ingen reaktion når jeg prøver at udskrive fra outlook 2009

Hej.

Jeg kan pludselig ikke skrive ud længere, fra Outlook.

Jeg kan fint udskrive fra andre steder i Windows, men når jeg trykker Filer > Udskriv, i Outlook, sker der absolut ingenting.

Heller ikke når jeg trykker på quicklinket til at udskrive til standardprinteren sker der noget.

Den eneste store ændring jeg kan huske at have lavet er at jeg afinstallerede McAfee. Der kom siden en fejlmeddelelse op, hver gang jeg åbnede Outlook, men problemet blev løst ved at fjerne Exchange Scan tilføjelsesprogrammerne.

Hvad kan jeg gøre?!
Avatar billede Jensen DK Novice
30. december 2009 - 07:32 #1
Prøv med en systemgendannelse til et tidspunkt før fejlen opstod.
Avatar billede Jensen DK Novice
30. december 2009 - 07:36 #2
Ellers kan du prøve at lave en reparer med din office CD, eller genindstaller Office.
Vil godt vide hvilket styresystem du bruger, er lidt svært at gætte?
Avatar billede Excizted Nybegynder
30. december 2009 - 17:00 #3
Windows 2003 Small Business Server med 2 brugere.
Avatar billede Jensen DK Novice
31. december 2009 - 07:02 #4
Vil det sige at det er XP?
Avatar billede Excizted Nybegynder
31. december 2009 - 16:08 #5
Ja.
Avatar billede Jensen DK Novice
01. januar 2010 - 07:10 #6
Når det er XP så prøv det jeg skrev i #1 hjælper det ikke så prøv #2.