Avatar billede kingshah Nybegynder
16. juli 2001 - 19:43 Der er 15 kommentarer

Counterstrike

Hej eksperter!!!!!
jeg har stadig ikke fået løst problemet helt.......
jeg kan spille \"Deathmath Classic\" men ikke counterstrike.........
hver gang jeg logger ind på en server fryser den......
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2001 - 19:44 #1
hmm....

Jeg foreslår, at du geninstellerer både Half-life og CS!
Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2001 - 19:45 #2
Og så, at du downloader CS igen. Ikke bruge den gamle fil. Det kan være den, som er beskadiget!
Avatar billede terry Ekspert
16. juli 2001 - 19:48 #3
II think the reason why you havent solved the problem, is you should be asking Coubterstrike experts and not Access....
Avatar billede kingshah Nybegynder
16. juli 2001 - 19:54 #4
det ahr jeg gjordt
Avatar billede kingshah Nybegynder
16. juli 2001 - 19:55 #5
jeg har genistalleret det to gange!!!!!!!
Avatar billede zycho Nybegynder
16. juli 2001 - 19:57 #6
Det lyder som om at når maskinen rigtig skal arbejde at det er der den får problemer....

Prøv andre 3D drivere.

Hent her: http://www.tweakup.dk/raid/downloadmenu.htm

Prøv også at skifte med at køre Direct3D og OpenGL og se om en af dem virker i CS
Avatar billede kingshah Nybegynder
16. juli 2001 - 20:05 #7
virker stadig ikke...........
Avatar billede zycho Nybegynder
16. juli 2001 - 20:07 #8
Har du prøvet mit forslag ? Så var det fandme hurtigt!
Avatar billede kingshah Nybegynder
16. juli 2001 - 20:09 #9
DIT FORSLAG HAVDE JEG ALLEREDE PRØVET
Avatar billede bbs Nybegynder
16. juli 2001 - 20:29 #10
Har du prøvet at fjerne Half-Life ved hjælp af Tilføj / Fjern programmer menuen i kontrolpanel?

Hvis ikke, så prøv både at fjerne Half-Life og Counter-Strike, slet folderne og opret dem et andet sted.

En ven af mine havde samme problem, da han gjorde det der så virkede det!
Avatar billede fransen Nybegynder
16. juli 2001 - 23:15 #11
prøv at starte op på en opstartsdisk og køre fdisk - derefter format c: - geninstallere billy gate og så videre :o)
Avatar billede kingshah Nybegynder
17. juli 2001 - 00:19 #12
har prøvet.......jeg får afprøvet mit graffikkort hos én af mine venner......det kan være den fejler....
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
02. februar 2002 - 01:23 #13
Du har helt sikkert downloadet counterstrike det forkerte sted.
afinstaller --> installer og download fra www.counter-strike.dk
så skulle det meget gerne virke
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
08. februar 2002 - 19:18 #14
Prøv at downloade re-install halflife samt uplink og start forfra!
det hjælper i de fleste situationer for måske er der en fil der er blevet slettet ved en fejl!

/spil-Eksperten
Avatar billede spil-eksperten Nybegynder
08. februar 2002 - 19:18 #15
Jeg mener
re-install halflife samt uplink og start forfra!
det hjælper i de fleste situationer for måske er der en fil der er blevet slettet ved en fejl!

/spil-Eksperten