Avatar billede jadetermig Nybegynder
16. juli 2001 - 17:56 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

grafikken hakker

Et spørgsmål fra en af mine venner:

Når jeg spiller 3D-spil, kører det meget hakkende.
Jeg har prøvet at kører med samme opsætning som min bror når jeg spiller Unreal tournament, men det hakker stadig. Hans computer er langsommere end min og har et dårligere grafikkort.
Nogle spil kan overhovedet ikke kører, da de hakke så meget.

800 MHz Thunderbird
128 RAM
32 MB Geforce 2 MX
Avatar billede zytech Nybegynder
16. juli 2001 - 18:01 #1
prøv at sætte spillene på laveste opløsning, fx. 800*600
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. juli 2001 - 18:02 #2
har du alt muligt liggende på dim puter ? min puter er mega lille og når jeg har lidt for neget hakker spillende også.
Prøv at gå ind og slette noget af det du alligevel aldrig bruger.

- Zhatten
Avatar billede jadetermig Nybegynder
16. juli 2001 - 18:12 #3
zytech>> Før det første hjælper det ikke, for det andet kan min bror uden problemer kører i 1280 x 1024... Han har:

600 mhz Thunderbird
og
Riva TNT 2

zhatten>> Jeg har prøvet hvor kun Unreal tournament lå på computeren (udover windows 98), det virkede heller æ!
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. juli 2001 - 18:21 #4
hvor mange ram har han ?
Avatar billede jadetermig Nybegynder
16. juli 2001 - 18:24 #5
Avatar billede dudett Nybegynder
16. juli 2001 - 21:30 #6
Formatér din puter og start forfra!

//Dudett
Avatar billede jadetermig Nybegynder
17. juli 2001 - 00:44 #7
Har gjort 7 gange!!! u-lol! :[
Avatar billede atf_nova Nybegynder
17. juli 2001 - 01:20 #8
/chek dit/dine rammoduler om de virker korrekt... hvis du har en du kan bytte med kan du chekke på den måde...
/chek om dit grafik kort ikke bliver for varmt undervejs...
( jeg syns da ikke at riva TNT 2 er et dårligere kort end geforce 2 er..de er begge 32 ram\'ere..jeg selv har riva\'en og kører Q3-spil på det næsten døgnet rundt og har en fin fin grafik)...=)
Avatar billede cyberqvizt Nybegynder
18. juli 2001 - 23:23 #9
Defragmentér din puter, det hjælper tit.
Avatar billede jadetermig Nybegynder
19. juli 2001 - 21:37 #10
Desværre, mit grafikkort bliver ikke for varmt, og mine ramblokke fejler ingenting!

cyber...>> Det har jeg snart gjort 5 millioner gange, det virker heller æ! Desværre!
Avatar billede jadetermig Nybegynder
19. juli 2001 - 21:39 #11
Ellers tak! Jeg prøver nok senere! :)