Avatar billede joysens Nybegynder
26. december 2009 - 16:00 Der er 4 kommentarer

Gamer-computer

Hej Eksperter

Jeg søger en computer med helst (skærm , tastatur , mus/måtte)
Den skal ikke være for gammel og ikke fejle noget.
Den skal ikke larme for meget og helst en Gamer-computer
Det vil sige helst en stor blæsere så den kan stå tændt døgnet rundt eller noget i den stil.
den må ikke slukke pga. den bliver varm eller noget.
og prisen skal ikke være en formue ..

kender i en hjemmeside / en person som sælger sådan en computer, så skriv.
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. december 2009 - 17:36 #1
Avatar billede joysens Nybegynder
27. december 2009 - 05:14 #2
Okay ..
har ikke set at jeg HAR KLIKKET 2 GANGE.
hvis du kigger så er de blevet oprettet begge to på samme tid?
mærkeligt igå .
jeg tror det er fordi jeg har en skod mus som klikker 2 gange.
Avatar billede joysens Nybegynder
27. december 2009 - 05:16 #3
og hvis du vil have jeg lukker den ene, så kan du ligeså godt fortælle hvordan man gøre da du er igang
Avatar billede Jensen DK Novice
27. december 2009 - 06:53 #4
Klik på svar ude til venstre, så får du et farvet svar til højre, lige under er der en firkant som skal have et flueben, dem uden bliver afvist, nede til venstre kan du klikke på accepteret, så har du givet point og du har samtidig lukket spørgsmålet.
Gør som beskrevet så får du dine point hjem igen for dette spørgsmål, og samtidig får du lukket her.