Avatar billede madser22 Novice
17. december 2009 - 17:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

oprettede spørgsmål

Hejsa Eksperten.

Jeg har været en meget glad bruger af eksperten igennem mange år nu, dog har jeg også haft en anden bruger profil end denne.

En ting har undret mig(også på den gamle side) at man skal have utrolig mange klik for at komme til at se sine oprettede spørgsmål.
Først går man på eksperten->profil->scroll ned i bunden->oprettede spørgsmål->ind på selve spørgsmålet

Det er 5 klik man skal lave før man kommer ind og kan se sine besvarede spørgsmål. Det er jeg i og for sig, det man kommer ind til eksperten for, altså at se om nogle har besvaret de spørgsmål man har oprettet. Under indlæg kan man se de spørgsmål der er lukket, der gør man ved 1 klik. Det burde jo at være omvendt, så man brugte 5 klik på at komme ind til de arkiverede spørgsmål man har fået besvaret.
Det er rigtig godt man kan gå tilbage og se sine oprettede spørgsmål, men det er jo ikke det man bruger i dagligdagen, det er de oprettede spørgsmål, man gerne vil se om er besvaret.

Jeg vil meget gerne uddybe det mere, hvis i er interesseret i det?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2009 - 19:10 #1
Kan man ikke lave nogle "foretrukne" i browseren, for at gøre det nemmere? Jeg har lavet en foretrukken, hvor jeg automatisk bliver logget på og går ind på spørgsmål og svar med alle spørgsmål aktiveret. Det burde man kunne med de andre ting også.
Avatar billede madser22 Novice
17. december 2009 - 19:20 #2
Jo det er sku nok noget nemmere:-)
Lol

ligger du ikke et svar?
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2009 - 19:27 #3
Svar kommer her
Avatar billede Jensen DK Novice
18. december 2009 - 06:54 #4
Spørgsmål om eksperten er nomalt gratis.