Avatar billede mikkidk Nybegynder
17. december 2009 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

automatisk åbning af programmer

Når man sætter en cd i pc eller et stykke hardware, plejer der som regel at vise sig en boks, hvor der står forslag til, med hvilket program man åbner aktuelle hardware eller program.
Hvor finder man den boks, hvis man gerne vil redigere i, hvordan man vil åbne en given ting.

Problemet er, at jeg satte mit kamera til min pc for at overkøre billeder, men kom til at sætte flueben ved et forkert program, som fremover skulle åbne, når jeg plugger mit kamera til. Nu vil jeg gerne lave det om, så jeg kan få det ønskede software til at åbne mine fotos.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. december 2009 - 11:38 #1
Prøv at sætte dit kamera til, og gå ind i "Denne computer", højreklik på dit kamera, vælg "Egenskaber", og se om ikke du kan finde det du søger.
Avatar billede Slettet bruger
17. december 2009 - 13:17 #2
prøv kontrolpanel-standard programmer-skift indstilling for automatisk  afspilning

http://i48.tinypic.com/29x7mnm.jpg

det er lavet i windows 7
Avatar billede 220661 Ekspert
17. december 2009 - 21:56 #3
Efter du har puttet kamaraet på computeren, går du i denne computer oh højreklikker på der hvor dit kamera er og vælger åbn. Så skulle du komme ind i mapperne hvor billederne er. Højreklik på et af billederne og vælg "åbn med" vælg programmet på listen, og kryds af at du vil bruge samme program næste gang.
Avatar billede mikkidk Nybegynder
18. december 2009 - 01:30 #4
Tak for svarene, det løste problemet :)
Nu har både du, vejmand og 220661 jo kommet med den rigtige løsning, men vejmand svarede jo først. Så vil du svare her, så du kan få points vejmand.

Men igen, tak til jer :)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. december 2009 - 06:32 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)