Avatar billede Trines Nybegynder
14. december 2009 - 10:03 Der er 4 kommentarer

Rengøring af bærbar

Jeg har en Acer Travelmate 4280, der har en tendens til at blive for varm - tror måske det er fordi, den trænger til at blive rengjort. Så derfor har jeg tænkt på at rengøre den for støv indvendigt, hvordan griber jeg det bedst an?

Hvad skal jeg passe på?

Vil det hjælpe på mit problem?
Avatar billede Slettet bruger
14. december 2009 - 10:55 #1
Avatar billede haverslev Novice
14. december 2009 - 10:56 #2
Du skal sørge for at den kan køle så godt som muligt, dvs. den skal stå på et plant underlag og at blæser og køleribber er fri for støv/fnullermænd.
Der findes div. videoer over emnet, men om din model er imellem ved jeg ikke lige - men tjek evt. selv
http://repair4laptop.org/disassembly_acer.html

http://www.youtube.com/watch?v=EWwejCKVGOY&feature=related
Avatar billede madand Nybegynder
14. december 2009 - 11:27 #3
En god ide er at købe de dåser med luft, som du kan puste den ren med :)
Især ved blæseren kan der ophobe sig støv :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. december 2009 - 16:12 #4
Pas dog på ved rensning med luft at evt. snavs ikke kiler sig fast og forhindrer køleren i at køre rundt!