Avatar billede mette-louise Nybegynder
12. december 2009 - 17:00 Der er 2 kommentarer

Manglende lyd

Min Mac holdt pludselig op med at afspille lyden. Når jeg trykker på lyd ikonrne hvor man normalt skruer op og ned (F3, F4,F5) Vises et lille mute signal jeg ikke kan finde ud af at få væk. Når jeg starter op afspilles "start-lyden" fra computeren, så et er altså ikke selve lyden den er gal med.

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede jalved Ekspert
13. december 2009 - 19:15 #1
Et par løse bud.

Det lyder egentlig som en indstilling på computeren eller en tastekombination, der har fået sat mute-knappen til. Har du kigget godt igennem systemindstillingerne for lyd?

Kunne også være en af tasterne, der har sat sig lidt fast (typisk hvis computeren er meget slidt).

Eller driveren der skal genindstalleres til lydkortet. Afinstaller den og genstart. Eller find en opdatering til lydkortet hos producenten på nettet.
Avatar billede jalved Ekspert
13. december 2009 - 19:39 #2