Avatar billede Tobber16 Nybegynder
08. december 2009 - 21:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Effektforstærker!

Dav, jeg har været på udkig efter et par højtalere disse http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/gulvfront/cerwin-vega_ve-15f_hoejttaler_sort.htm  *2
og dertil skal man jo også have en form for forstærker.. her kommer så spørgesmålet; er det muligt at koble en effektforstærker som denne;
http://www.hifiklubben.dk/produkter/to-be-sorted/cerwin-vega_a-serie_effektforstaerker_2x170_watt.htm
er det muligt at koble højtaerene til denne og så over i sin PC?

det er bare fordi at jeg så denne forstærker;
http://www.danguitar.dk/product.asp?product=13473
og der står nemlig at det er muglig at koble den direkte til sin PC,kan man også det med Cerwin vega'en?

eller er det nødvendigt med en receiver eller kan man bare køre direkte med effektforstærkeren med højtalerne og så over i PC'en? for der er jo nok effekt i forstærkeren tror jeg da :) men ja er det muligt?

på forhånd tak ;)
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. december 2009 - 21:42 #1
Ja det kan man godt Hvis forstærkeren har en line indgang!
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
08. december 2009 - 22:02 #2
har du evt. et billede af hvordan sådan en ser ud? :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. december 2009 - 22:12 #3
Eventuelt en rød og en hvid phono stik eller et jackstik!på pc siden skal du have et mini stereo jack der fåes forskellige adaptere
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
08. december 2009 - 22:25 #4
Ahh nice, mange tak skal du have :)
Så jeg skal egentlig bare have fat  nogle kabler og måske en adabtor og så skulle det køre?
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. december 2009 - 23:09 #5
Ok held og højt MUSIK