Avatar billede sunlock Nybegynder
02. december 2009 - 08:07 Der er 1 løsning

Apache, weblogic og caching?

Jeg har følgende setup:
klient <--> apache <--> weblogic

Altså, en klient der forespørg apache, som laver nogle kald videre til en weblogic-server. Weblogic returnere så bl.a. javascripts og billeder. På disse kommer den rigtige content-type (e.g. image/gif). Jeg kan se at apache er inde og ændre i headeren på disse filer (server bliver apache(?)). De filer der ligger fysisk på apachen får også rigtige content-type samt der kan sættes en expire (via mod_expires).

Spørgsmålet er så om det er muligt at få sat en expire på de filer, der kommer fra weblogic (men som apachen er inde og pille ved).

Vores apache er en 1.3.x og weblogic er en 8.1.x. Vi gør brug af "Apache HTTP Server Plug-in", men jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget som kan dette.

Det kunne også være det var muligt at få weblogic til at udføre dette, men heller ikke her har jeg fundet noget...
Avatar billede sunlock Nybegynder
18. august 2010 - 21:03 #1
Lukker