Avatar billede fenrisulven Nybegynder
29. november 2009 - 12:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Vindue / program minimize

Hej Eksperter.

Jeg har et lille problem.
Med jævne mellemrum ( Ca. 8-15 minutter's mellemrum ) minimere vinduer og programmer sig selv uden at jeg kan se hvad der sker og hvorfor, det er dog kun vinduer og programmer der kører i fullscreen mode, eksempelvis video fra youtube eller computerspil.

Jeg kører Win XP-Home Version 5.1.2600 Service Pack 3 build 2600
Processor x86 Family 15 Model 4 Stepping 3 GenuineIntel ~3010 Mhz
NVIDIA GeForce 7800 GT

Håber der er nogen der har prøvet det samme eller har forslag til hvad jeg ka gøre.

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Morten
29. november 2009 - 12:54 #1
Check om der skulle være en eller anden opdatering der er igang. Eksempelvis fra dit Sikkerhedsprogram og/eller WindowsUpdate ?
Avatar billede fenrisulven Nybegynder
29. november 2009 - 14:15 #2
Det har stået på i 2 uger hvert 8-15ende minut. Ifølge Process listen skulle der ikke være nogen form for opdatering igang når problemet udarter sig. dog er der af og til nogle mystiske (klik klik lyde ) i højtaleren i forbindelse med problemet, et par sekunder før at den minimere, men dette er ikke altid gældende.

Jeg kører AVG antivirus og den er sat til kun at lede efter opdateringer 1gang i døgnet, windows update ved jeg ikke hvor jeg lige tjekker det, men som sagt "iflg process listen, er der intet der prøver at update noget "

Mvh Morten.
Avatar billede fenrisulven Nybegynder
16. juli 2012 - 18:09 #3
Ouch den her er temmelig gammel haha hvordan får jeg lukket denne tråd? :-P

ikke relevant mere :)
18. juli 2012 - 20:17 #4
Læg selv et [svar] og EFTERFØLGENDE [Accepter] dit eget [svar] ...
Avatar billede fenrisulven Nybegynder
25. juli 2012 - 02:15 #5
Ok takker :-)
Avatar billede fenrisulven Nybegynder
25. juli 2012 - 02:17 #6
Ok Takker