Avatar billede vejsgaard Nybegynder
28. november 2009 - 22:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Synkronisering mellem SE Pc suite og Outlook fejler...

Hej

Jeg har et problem med at synkronisere min Sony Ericsson C902 med Outlook 2003 via Pc Suite.

Jeg har forbindelse via bluetooth(har også prøvet kabel..) og Pc suite kan også sagtens læse kalenderen på telefonen. Men når jeg vil synkronisere med Outlook melder pc suite fejl pga en ukendt fejl...

Jeg kan så godt synkronisere med Outlook via bluetooth softwaren men jeg vil bare gerne have Pc suiten til at gøre det, da det også kan administrere kontakter.

Nogle bud?

På forhånd tak
Avatar billede JeroenSkipper Nybegynder
02. december 2009 - 00:06 #1
Problemet som opstår er enten telefonen som ikke læser dataen korrekt eller også er det en fejl i pst filen i Outlook. Det man kan teste i første omgang er at oprette en ny pst fil i Outlook, og derefter lave en synkronisering op imod denne.

Afhjælper dette ikke fejlen som opleves, så ligger fejlen højst sandsynligt i selve telefonen og man bør derfor teste med en opdatering deraf via Update Service:
http://www.sonyericsson.com/cws/support/softwaredownloads/detailed/updateservice/c902?cc=dk&lc=da

Jeroen Skipper, Sony Ericsson Contact Center
Avatar billede jesperodde Mester
26. januar 2010 - 15:26 #2
Jeg har - delvis - det samme problem. Efter jeg fik Vista, vil min PC Suite KUN synkronisere med Windows kalender, intet sted kan jeg ændre den til at bruge Outlook. Ret frustrerende, for det gik rigtig fint med Win XP.
Hvad gør jeg? Jeg bruger den nyeste version af Suiten, og alle andre funktioner virker perfekt. Har prøvet at justere i Vista mht programstandarder, men kunne intet relevant finde.

Vh
Jesper