Avatar billede lion Nybegynder
15. juli 2001 - 21:22 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Program

Er der nogle der kender et program som kan sænke computerens hastighed
Avatar billede foldager Novice
15. juli 2001 - 21:25 #1
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:28 #2
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:32 #3
Hvis det er dos du skal sløve ned, så prøv den her:
http://home13.inet.tele.dk/Noerager/dlspil/moslow.zip

//Beach
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:42 #4
Hvorfor bliver vi alle afvist?

//Beach
Avatar billede lion Nybegynder
15. juli 2001 - 21:43 #5
Fordi det ikke virker i kunne jo godt forklare hvordan man gør ik.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:44 #6
Det kunne jeg også tænke mig at høre?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:44 #7
lion, du spurge om vi kender et program der kan sænke din maskines hastighed. Og det har vi svaret på.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:45 #8
og CPUkiller KAN ved jeg. Du kunne jo eventuelt læse medfølgende dokumentation.
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:45 #9
Det ville jo være rart hvis du så ville spørge om det, vi er jo ikke tankelæsere!!!!

//Beach
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:48 #10
Her har du en forklaring, som btw også følger med når du downloader det:

    The Mo\'Slo v1.32 evaluation package should contain four files: this
    file, MOSLO132.TXT, MOSLO132.WRI, and MOSLO.COM.

    Before installing Mo\'Slo v1.32, please print and read MOSLO132.TXT
    or MOSLO132.WRI.

    MOSLO132.WRI is for Windows users and may be read and printed from
    MS WRITE, MS WORDPAD, or MS WORD.

    MOSLO132.TXT may be printed on a non-PostScript printer using the
    DOS COPY command -- turn on your printer and enter the following
    DOS command line, substituting the correct drive and path for
    \'d:\\path\\\' (you may also need to substitute \'LPT1\' or \'LPT2\' for
    \'PRN\', depending on how many printers you have):

          COPY d:\\path\\MOSLO132.TXT PRN:

    You may view and/or print MOSLO132.TXT from within a text editor,
    but since the file is pre-formatted you must set your printer\'s
    margins to \'0\' in order to get a legible printed copy.

    Note that this is an evaluation copy of Mo\'Slo, and is intended as
    a \'preview\' of some of the basic functionality of our commercial
    product Mo\'Slo Deluxe. Mo\'Slo Deluxe includes many features not
    found in version 1.32, including speed adjustment in 0.1% increments,
    speed adjustment while running, \'quick load\' mode (especially useful
    for Ultima), and the capability to run batch files. For more info
    visit our WWW site:

          http://www.hpaa.com/moslo

    Thanks for trying Mo\'Slo!

//Beach
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:49 #11
fra den readmefil man bliver spurgt om man vil læse, når man installerer programmet:

It is very simple : CPUKILLER controls your processor and make the resource occupancy
        grow enough to slow down the execution of other applications . When you want your
        computer to return to the normal speed you only have to stop CPUKILLER!. Now you
        can use your old programs or games without any trouble!

Ehm... hvor svært kan det være, spørger jeg bare?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:50 #12
Jeg prøvede endda lige at starte programmet. Jeg har svært ved at forstå hvordan du kan sige det ikke virker?
Avatar billede lion Nybegynder
15. juli 2001 - 21:52 #13
Det kan være meget svært hvis man ikke har prøvet det før.

så slap lige af
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:52 #14
>>>Nanog

Hvis du kigger vedlagte lidt igennem, så kunne det godt se ud som om nogle ville få lidt problemer med ilon som forøvrigt først lige i dag har oprettet sin profil selv om har bevæget sig rundt her på eksperten som om han har prøvet det før!!

http://www.eksperten.dk/spm/89333
http://www.eksperten.dk/spm/89390

//Beach
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:53 #15
Hvorfor afviser du nu? - nu har jeg jo også forklaret hvordan du gør....

Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:54 #16
lion, start programmet. Vælg ønsket hastighed og klik på \"start\". Hvor svært kan det være?
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:54 #17
>>>Nanog.
Prøv at se lidt med i de andre spørgsmål hvor han har lige så travlt med at afvise stort set alle spørgsmål!!!

//Beach
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:55 #18
Og dette var sidste svar
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:56 #19
Tror også lige jeg ligger et ind, tror nu ikke jeg får noget ud af det selv om han har fået program OG forklaring!!!

//Beach
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 21:58 #20
Jammen dog ;)

Beach... du har ret. Desuden er der mistanke om at han har flere brugere.
Avatar billede Beach Mester
15. juli 2001 - 21:59 #21
Jeps, men du fik da 15p ud af ham:-)
Men vi skal jo nok lige holde lidt øje med ham, tror nemlig også at der er et eller andet helt galt her:-(

//Beach
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. juli 2001 - 22:00 #22
Beach, http://www.eksperten.dk/spm/89400

Dit svar var jo lige så berretiget til point :)