Avatar billede terminator Nybegynder
23. november 2009 - 19:31 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Klassisk visning i Windows 7

Ja...som overskriften siger. Er der nogen der ved hvordan jeg ændrer Startmenuen og evt. kontrolpanelet til klassisk visning ?

teRminAtoR
Avatar billede gudfuddi Nybegynder
23. november 2009 - 19:34 #1
Det tror jeg ikke du kan.. Men højreklik på skrivebordet og gå ind i persanolize der kan du ændre lidt ting.
Avatar billede wylle Nybegynder
23. november 2009 - 19:36 #2
gå ned i start også kontrolpanel også klik på proceslinje og menuen start, også oppe toppen står der menuen start og så kan du resten der fra
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2009 - 19:45 #3
Kontrolpanel -> vælg Små ikoner, eller noget i den retning jeg har kun den engelske udgave
Avatar billede terminator Nybegynder
23. november 2009 - 20:09 #4
Jamen jeg tester da lige om noget af det virker, når jeg er hjemme igen :D Vender lige tilbage igen...
Avatar billede tiger_dk Mester
12. december 2009 - 22:58 #5
Avatar billede terminator Nybegynder
14. december 2009 - 17:23 #6
Der er desværre ingen af tingene der har virket. Man kan åbenbart ikke køre med standard klassisk visning i startmenuen i Win7. Jeg syntes det er ærgeligt, da jeg altid har brugt det.
Avatar billede tiger_dk Mester
14. december 2009 - 18:21 #7
har du prøvet mit forslag, jeg prøvede det selv, det virkede ok !
Avatar billede terminator Nybegynder
16. december 2009 - 21:53 #8
Jeg vil helst ikke installere nogen programmer for at få det til at virke. Funktionen er åbenbart fjernet i Win7. Det skulle jo bare være til at skifte som i Vista....det er det så ikke....
Men ellers mange tak for hjælpen tiger_dk.
Avatar billede tiger_dk Mester
18. december 2009 - 23:17 #9
Jeg har også slettet det igen. Jeg har vænnet mig til funktionerne i 7, det er sku godtnok nemt !
Avatar billede terminator Nybegynder
22. august 2013 - 21:23 #10
Lukker lige den her.