Avatar billede kluver Nybegynder
23. november 2009 - 12:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Fejlmelding ved start af PC

Når jeg starter min PC får jeg følgende skilt:
Windows ingen diskette - Exception Processing Message C 0000013 Parameters 75b4bf9c o.s.v. Jeg kan kun fjerne skiltet ved at trykke på annuller ca. 10 gange. Dette skilt kommer også når jeg installerer et nyt program, og spærrer åbenbart for installering, som ikke kan fuldføres. Jeg har his Microsoft, min PC leverandør, men får intet svar. Hvem kan hjælpe mig.
23. november 2009 - 13:23 #1
Velkommen til E.  ...

Lidt mere info:
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, ... ?

---
Avatar billede Little Helper Seniormester
23. november 2009 - 14:03 #2
Avatar billede Little Helper Seniormester
23. november 2009 - 14:05 #3
Eller den hårde løsning men nemme ;)

•Click Start, Run, type msconfig and click ok.
•On the general tab, tick 'selective startup', and on the startup tab, find qttask and untick the box next to it.
•Click apply, click ok, and reboot when prompted.

vil gætte på du har en HP maskine....korrekt?
Avatar billede kluver Nybegynder
23. november 2009 - 14:15 #4
Har ikke længere en HP maskine - men har haft og det var der problemet opstod.
Avatar billede kluver Nybegynder
23. november 2009 - 14:18 #5
OK - WIndows XP
23. november 2009 - 22:28 #6
(Øhhh - du har 'lukket' spørgsmålet - Ref #4 ? Skal du ikke vide mere ?)

Læs og måske forstå: http://www.eksperten.dk/faq
Avatar billede kluver Nybegynder
24. november 2009 - 09:26 #7
Jo tak

Informationer imødeses meget gerne.
mvh
BK
24. november 2009 - 13:20 #8
Vi fortsætter alligevel...

... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Ikke nødvendigvis pga virus ell. lign. men så ka' jeg se hvad der er i din opstart mm.