Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2009 - 19:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Følge op på Anmeldelse / se proces.

Forslag til forbedring!!!

Det skal være muligt som anmelder at se hvad der er sket i ens anmeldelser.
Er brugeren kontaktet?
Har han fået en advarsel?
Var anmeldelsen unødvendig?
o.s.v o.s.v.

Som det er nu kan vi ikke se om der er er sket noget ved ens anmeldelse.

Så i realiteten er der ikke mange der gider anmelde en bruger for brug på brugerbetingelserne m.m !!!!
Avatar billede snowball Novice
19. november 2009 - 23:44 #1
De ting, og mange flere, var en del af den kravspecifikation som der blev lavet til det nye CoAdmin system i sin tid. Men som med selve Eksperten, så der skåret kraftigt ned på funktionerne af forskellige årsager.

Jeg skal ikke kunne sige om det har ændret sig siden jeg stoppede, men det lyder ikke sådan ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
31. december 2009 - 15:38 #2
.