Avatar billede jensemanden Nybegynder
19. november 2009 - 10:16 Der er 5 kommentarer

Integration af økonomisystem til webshop

Jeg leder efter en god programmør enten til PHP eller ASP som kan integrere en webshop med et økonomisystem som f.eks. Microsoft navision eller Mambo eller et trejdesystem.

Og selvfølgelig får han en god betaling for arbejdet.

OBS! Jeg ønsker ikke forslag til dandomain webshop løsninger eller lign. Det skal være shops som jeg selv kan hoste (helst) ;)
Avatar billede bmpi Nybegynder
19. november 2009 - 12:00 #1
Prøv at tage et kig på:

Magento (shop) + E-Conomic (online regnskab)
eller
OsComemrce + E-Conomic

Der findes allerede et modul, som kan integrere henholdsvis Magento og OsCommerce, så det behøver ikke programmeres fra bunden.

http://www.e-conomic.dk/integration
Avatar billede ottobp Novice
25. november 2009 - 20:54 #2
prøv at runde det netop relancerede  Aesiras 2009

skal du have en webshop - så kræver det 3 stk af grundmodulerne
INTERNET - hvor webshoppen ligger  den forudsætter at man har modulet  HANDEL (rummende varekartotek og faktureringsprocessen) og så REGNSKAB (hvor bogføringen foregår). Hvert modul koster 1.995,-  plus 239,- i opdateringsabonnement p.a. - ELLER du kan leje det for 99,- pr.måned pr. modul.

Herudover er der en stribe tilvalgsmoduler, som kan løse det mere specifikke behov, som du måtte have;  selvbetjening for dine kunder hvis du har en grossistshop; serienr.-sporing på dine varer, hvis de skal kunne følges "tæt";  flerbrugermodul, hvis du er en større virksomhed o.s.v. Kan selvfølgelig tilbygges over tid.

I shoppen får du  40 templates indeholdt i løsningen - men du kan komme med dit helt eget grafiske udtryk og lægge  det ind over.

Tingene er 100% integreret  i  EEN  og SAMME  database - nemlig Microsofts SQL 2005 Server Express.  Den er gratis  Open Source. D.v.s. du er  uafhængig - kan  bygge  individuelle løsninger på hvis standardløsningen  lige mangler en smule.

Du finder selv et webhotel; hvor du lægger databasen  op - kræver at hotellet  er Windows-  men det er jo ikke noget problem at finde.

hent en 30 dages licens med fuld funktionalitet på:
http://www.aesiras.dk/register.aspx?pid=OBP
Jeg er gerne behjælpelig med  opsætning af en løsning  for dig - ligesom jeg kan anvise  fungerende shops

mvh
Otto B. Petersen
Avatar billede bmpi Nybegynder
25. november 2009 - 21:12 #3
"Microsofts SQL 2005 Server Express.  Den er gratis  Open Source"

Den er da på ingen måde Open Source. Gratis ja, men langt fra Open Source. Eller har du et link til MSSE's open source licens?
Avatar billede ottobp Novice
25. november 2009 - 21:53 #4
databasen  er  da frit tilgængelig via Microsoft SQL Server Management Studio Express  eller hvad????
Avatar billede ottobp Novice
25. november 2009 - 21:55 #5
...  men standardsetup´et  rækker  nu  altså  ganske langt  -  så det vil nok være undtagelsen  hvor det vil være nødvendigt at tænke i de baner.