Avatar billede zappa Nybegynder
17. november 2009 - 19:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Magasiner om programmering

Hej Eksperter

Kan I anbefale et solidt programmerings-magasin?
Magasinet skal helst fokusere på følgende: .NET, C# C++ PHP design patterns.

Vh. Zappa
Avatar billede arne_v Ekspert
17. november 2009 - 20:04 #1
Der er meget få af den slags magasiner tilbage.

Internettet har taget livet af dem.

Du bliver noedt til at finde noget paa nettet:
* web fora som eksperten.dk
* usenet grupper
* mail lists
* blogs
etc.
Avatar billede arne_v Ekspert
14. december 2009 - 03:19 #2
Fundet noget ?
Avatar billede zappa Nybegynder
17. december 2009 - 21:03 #3
Hej arne_v

Jeg har kigget på Dr. Dobb's hjemmeside som virker ok (bladet udkommer desværre ikke længere). Derudover føler jeg med på David Bolton's blog samt C# relaterede bøger.

Dobb og David's blog er ikke centeret omkring c#, men god læsning alligevel.

Da ikke andre har svaret får du pointene.

Kender du forresten hjemmesider der omhandler mere teoretiske artikler, som f.ske. hvorfor string builder er hurtigere end + (concat)? Eller er problemerne/fordele med LINQ?

Vh. Zappa
Avatar billede zappa Nybegynder
17. december 2009 - 21:03 #4
arne_v, jeg beklager den lange svartid.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. december 2009 - 21:07 #5
svar
Avatar billede arne_v Ekspert
17. december 2009 - 21:10 #6
StringBuilder Append versus String + vil jeg ikke kalde teori. Snarere praktisk viden for begyndere.

Men hvis det er den slags du er interesseret i, saa var det maaske interessant at laese usenet gruppen microsoft.public.dotnet.languages.csharp da den slags emner til bliver diskuteret.

For lidt tungere teori skal du nok ud og investere i boeger.