Avatar billede Milo-2k Nybegynder
15. november 2009 - 18:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Godfather kan ikke lide windows 7

Hej..

Har  installeret godfather spilet på min bærbar, men den gider ikke på windws 7. den lukker ned lige pludselige og siger den vil prøve at finde en løsning men den kan ikke:::::::

Hvad kan jeg gøre ??

Tak
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2009 - 19:30 #1
du kan opdatere dit grafikkort så ved du at det ikke skyldes det.

men prøv lige at højreklikke på exe filen i spillet - egenskaber - kompabilitet og slå den ned på et andet styresystem og prøv virker det ikke er det det næste styresystem og så videre.
majesty 2 er der et spil der hedder og det skal køres i win xp ellers virker det ikke.
jeg smider en link med så du kan se.

http://i38.tinypic.com/1124uh0.jpg

m.v.h
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. november 2009 - 19:52 #2
Avatar billede Milo-2k Nybegynder
15. november 2009 - 20:25 #3
Hej treatme nice Tak for svaret :)

ville lige høre om du kan fortælle mig hvordan jeg opdatere grafik kortet :)

tak
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2009 - 07:41 #4
Avatar billede Milo-2k Nybegynder
16. november 2009 - 16:38 #5
mange tak for hjælpen prøver lige at se om det virker..

Ellers vender jeg lige tilbage.

Tak,
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2009 - 17:05 #6
ok
Avatar billede Milo-2k Nybegynder
16. november 2009 - 18:13 #7
har prøvet at gå inde på hjemmesiden men ATI har kun opdatering til beta versionen af windows 7

Nogen ide om hvad jeg kan gøre ??

Tak..
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2009 - 18:18 #8
så må du bruge den indtil de har lavet en rigitg.

jeg brugte også en beta den første måned med win 7 før den kom.

ellers skriv til dem og brok dig.
Avatar billede Milo-2k Nybegynder
16. november 2009 - 18:24 #9
hehe prøver lige at bruge den så :) bare det virker, syntes bare at det er mærkeligt at spillet lukker ligepludselig..

men håber det her det virker :) tror ikke der sker så meget hvis jeg brokker mig

Tak igen :)