Avatar billede TritonTCN Praktikant
15. juli 2001 - 11:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Terminal på Windows XP

Er det muligt at kører terminal i winXP som det er i Win2000server version?
Avatar billede TritonTCN Praktikant
15. juli 2001 - 11:56 #1
Jeg glemte lige at sige at det er version 2505 af XP, hvis det gør nogen forskel
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. juli 2001 - 12:17 #2
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. juli 2001 - 12:21 #3
Her er der en lille guide, søg efter \"terminal\" og begynd at læse fra det afsnit ...

http://www.sourcemagazine.com/csm/Forum1/HTML/000006-5.html

Avatar billede goulduck Nybegynder
15. juli 2001 - 12:22 #4
Men for at gøre det kort:

To enable Remote Desktop, you need only click Start, choose Control Panel > Other Control Panel Options > System Properties, and then select the Remote tab. (If you’ve restored the My Computer icon to your desktop, just right-click it, choose Properties, and then select the Remote tab).
Avatar billede TritonTCN Praktikant
15. juli 2001 - 12:24 #5
Kanon side. Der står at alle version XP vil understøtte terminal, og derfor tildeler jeg dig goulduck 300 point. Tillykke med det :o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
15. juli 2001 - 13:02 #6
Mange tak ... :-)
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2001 - 14:06 #7
Ja det kommer men det kommer til at koste ekstra, det er ikke frit som det er under windows 2000 server!