Avatar billede Tobber16 Nybegynder
11. november 2009 - 18:28 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Højtalere

Hej, jeg søger et par gode højtalere, jeg har kigget lidt på disse, kan de spille tilstrækklig højt og er der en god bass i altså en som slår hårdt?

SS-FCR6000
http://www.sony.dk/product/hcs-home-cinema-speaker/ss-fcr6000

kunne de være gode til et ikke alt for stort rum (stue størrelse)
de skal primært bruges til musik (kan de godt kobles til PC'en så man også kan spille PC spil med lyden fra højtalerene?)

(PS. hvad er nødvendigt af ekstra ting for at de kan sluttes til PC'en? stik, forstærker (kan man egentlig få en subwoffer med indbygget forstærker, hvis en forstærker er nødvendig til disse højtalere?)

På forhånd tak :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 18:35 #1
Undskyld, men lige netop højttalere skal høres.
Desuden er det forskelligt hvordan mennesker opfatter lyd, så det er  200% umuligt at give dig et svar på hvordan de lyder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 18:37 #2
P.s.
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Tobber16

Følger du lige op på dem? tak :)
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
11. november 2009 - 18:53 #3
ok, lyden skal være kraftfuld, men stadig klar. Bassen skulle føles som et slag i mellemgulvet, så man virkelig kan føle den, det er det fede ved det. Det er mest sådan noget Techno og rock musik de skal skal spille så der skal være slag i dem. Hvis man kan definere det sådan :)

(det var også hvis der skal en "receiver" til, så det kan kobles til PC'en, skal man ha en som passer til højtalerene og hvad kan man få en billig receiver til?)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 19:10 #4
Tag ind i en fysisk butik og lyt til dem.
11. november 2009 - 19:45 #5
Jeg kan godt forstå, at du som ny (?) bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...

Husk også at følge op på dine tidligere spørgsmål ->
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Tobber16
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. november 2009 - 20:16 #6
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. november 2009 - 19:47 #7
Hvad så Tobber16????
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
24. november 2009 - 08:54 #8
undskyld jeg er ikke så kendt inde på dette forum, men hvad er det præsist jeg skal gøre?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2009 - 16:35 #9
Du skal give feedback m.m. vedr. http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/Tobber16

Vedr. dette spørgsmål:
Har du været i en butik og lytte til dem?
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
25. november 2009 - 21:19 #10
nåå okay :)

Ja jeg har været inde i en butik nu, men varen (sony SS-FCR6000) var udsolgt og de ville ikke få flere hjem, men de havde nogle andre som jeg kunne se på, men de var også meget dyrre. Så jeg overvejer at tage ned i Hifi-klubben en eller anden dag og se hvad de har.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2009 - 21:52 #11
God ide :)
Avatar billede Tobber16 Nybegynder
17. juni 2011 - 00:18 #12
:)