Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
11. november 2009 - 13:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

OUTLOOK Hangs 0x00000000

Vi har et mystisk problem med Outlook. Den har en tilbøjelighed med at låse sig fast, og i Event view, skriver den
Hanging Application Outlook.exe, Version 11.0.8312.0 hang module hungapp. Version 0.0.0.0, hang adress 0x00000000

Hvilket gør det lidt svært at fejlfinde på.

De kører på windows XP-SP3, Office 2003 SP3, hvor brugerne logger  på et Windows 2003 Domæne, med roaming profiles. Mail systemet er bygget op omkring en exchange 2003, hvor der ikke benyttes PST filer..

Det er ikke alle vores brugere, men det er de samme brugere som har problemet, og det er ved forskellige XP maskiner, hvor de brugere som ingen problemer har, sagtes kan kører.

Det kommer oftest når man vil printe ud, men det er ikke altid, og kan også komme når de bare bruger outlook alm.

Lader man den stå, kommer outlook op at kører igen (efter 30 - 60 sek.)

Nogen der har et godt forslag??
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
12. november 2009 - 11:49 #1
Jeg har konstateret følgende:

Venter man de her 30 - 60 sekunder på den email der fryser Outlook, så kommer outlook igen, og efter det, så kører Outlook perfekt, indtil man lukker det ned, og starter den igen...  så gør man bare det samme igen også kører det igen....

Men jeg mangler stadigvæk meget en grund til den pludselig gør dette for nogle brugere (ikke alle).

Har scannet diverse installerede hotfixes igennem ovs... man kan ikke lige se hvad der skulle gøre det.
Avatar billede kentgadgaard Nybegynder
03. oktober 2010 - 12:58 #2
Lukkes