Avatar billede justrace Novice
09. november 2009 - 09:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fotogalleri til fotoside

Hej

Jeg mangler noget software til et fotogalleri.

Der skal være mulighed for brugeroprettelse, brugeralbum, billedvurdering, upload af billeder, også gerne video, og hvis der er andre ting er det også bare velkommen.

Jeg bruger lige nu Gallery2, men syntes ikke helt det fungerer optimalt til formålet.

Alle ovennævnte ting er godt nok muligt, men det fungerer ikke helt efter hensigten.

Billeder er kun lagt op som test, og det kan ses her:
http://nikonforum.dk/fotogalleri/

Helst PHP.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
09. november 2009 - 10:04 #1
Hvad med Coppermine Gallery: http://coppermine-gallery.net/?
Avatar billede justrace Novice
09. november 2009 - 11:42 #2
Kender godt coppermine, og det er ret server-belastende, hvilket bliver en brugeroplevelse der får dem til at finde andre steder at vise deres billeder.
Avatar billede justrace Novice
22. november 2009 - 23:49 #3
Lukker