Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
08. november 2009 - 09:36 Der er 7 kommentarer

Oprettelse af Magento Web shop for mig.

Jeg har en eksistende web shop, og jeg ønsker at få en ny og mere moderne web shop.jeg har igennem ca.14 dage testet forskellige web af, og jeg er blevet enige om at det skal være en Magento web shop.

Jeg har fundet et noget design, som dog skal rettes til, men der skal ikke designet noget helt forfra.

Jeg er interesseret i,at betale godt for at få lavet den nye web shop.
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
08. november 2009 - 09:44 #1
skriv reference lister
Avatar billede outsoft Nybegynder
08. november 2009 - 10:04 #2
Hej Tommy!
Hvad forventer du at betale for det?

Ser du har lagt dit indlæg en del steder på nettet nu.

Går ud fra at det er www.smartetrusser.dk du ønsker at lave til magentoshop

Hilsen
Outsoft
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
08. november 2009 - 10:26 #3
ca. 10.000 kr..
Avatar billede outsoft Nybegynder
08. november 2009 - 10:33 #4
Vi vil gerne påtage os opgaven.

Send mig en mail på martin@outsoft.dk

Vi finder en god pris til dig - hvis du har et webdesign klar - så skulle den være lige til at komme i gang med.

Hilsen
Martin
www.outsoft.dk
Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
08. november 2009 - 10:55 #5
har du messenger..

så har jeg lige en ½ time.

tilføj tommy@stenderup-krogager.dk
Avatar billede tx-p Nybegynder
08. november 2009 - 13:18 #6
skriv til mig, tx-p_8@hotmail.com
Avatar billede mikaelch Novice
17. december 2009 - 22:22 #7
www.aboutweb.dk  han har lavet adskille Magento web shop  både hurtigt og billigt , jeg vil klart anbefale ham