Avatar billede olgu Nybegynder
07. november 2009 - 00:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Explorer 8 download m.m

Jeg har 2 gange reindstaleret xp-pro på maskine.
Indstaleret java og Avast antivirus.
Jeg har indstalleret explore 8.
Google Earth, ccleaner og ie privacy keeper kan jeg ikke downloade.
Der er ingen firewall, da den ligger i router(zyvall 5).
Hvis jeg vil downloade filer og gemme i midlertidig mappe sker intet. Det ser ud som om downloaden går i stå umiddelbart efter 1 sekund.
Jeg har prøvet at indstaleret firefox, og da kørte downloadet ok.
Maskinen kørte fint for 2 uger siden inden jeg ryddede op v.h.a. en formatering og reindstallering.
Hvad er der sket.
Jeg vil helst have exploren til at virke optimalt m.h.t. download af diverse filer m.m.
Hvis ikke, kan jeg med godt resultat benytte en sekundær browser, som ikke lavet ulykker m.h.t. webbank, elektronisk underskrift, holde opdateringerne til styresystem kørende og i det hele taget bare ligge på maskinen uden at gribe ind i Windows xp-pro´s og explorerns virkemåde
07. november 2009 - 10:30 #1
Generelt: Har du 100% WindowsUpdate incl SP3 til XP ?
Avatar billede olgu Nybegynder
20. november 2009 - 23:42 #2
Maskinen er formateret og jeg har fået den op at kører igen med explorer 8.
20. november 2009 - 23:56 #3
(Husk at lukke spm. efter dig...)