Avatar billede Slettet bruger
06. november 2009 - 00:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Modernisering af Eksperten.dk ?

Jeg ved godt at jeg er ny, og ikke skal komme og spille smart : )

Men funktionaliteten lader sgu en del tilbage at ønske. Så, dér slap det ud.

"Overvågning" - Ikke rigtig, vel. En liste hjernelamme bogmærker ?
- hvorfor kan man ikke se status/hvornår/hvem/hvad der er sket i tråden ?

"Afmeld" - hvor er checkboxene ?

Det lugter betænkeligt af at tingene halter MED VILJE for at få vist flere reklamer...

PS: Er der nogen som har lavet sin egen pirat-overvågning med brugbar info ?
Avatar billede snowball Novice
06. november 2009 - 08:34 #1
"Overvågning" - Ikke rigtig, vel. En liste hjernelamme bogmærker ?

I så fald er du selv den "hjernelamme" eftersom du selv bestemmer hvad der skal være på den liste ;) Og overvågning er det da eftersom systemet overvåger det der er på listen og sender dig en mail hvis der sker nyt.

hvorfor kan man ikke se status/hvornår/hvem/hvad der er sket i tråden ?

Mener du en hændelseslog i stil med at bruger A skrev et indlæg i spørgsmål X klokken det og bruger B skrev et indlæg i spørgsmål Y? Du har jo http://www.eksperten.dk/list/deltaget/T4NK3R hvor sidste indlæg er nævnt (bevares, man mangler at kunne sortere den)
Avatar billede Slettet bruger
10. november 2009 - 11:07 #2
Undskyld. Jeg tog naturligvis fejl. Alt fungerer perfekt. Der er ingen mulighed for forbedring. Der er ingen grund til at tale om modernisering.
Avatar billede snowball Novice
10. november 2009 - 14:06 #3
Det har jeg på ingen måde sagt, og jeg mener personligt på ingen måde heller ikke at Eksperten er perfekt i sin nuværende form.

Formålet med mit indlæg var blot at "give lidt igen" på den måde som du fremstillede tingene på (hint: ikke den bedste måde at nogen i snak på!) samt stille uddybende spørgsmål.

At du så klapper i som en østers må jo være dit eget problem ;)