Avatar billede dyrbye Praktikant
26. oktober 2009 - 07:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Firewall blokerer?

Jeg har en stationær (nr 1) med vista hvor der er installeret en printer.

Så har jeg endnu en stationær (nr 2) med xp som skal bruge printeren.

Når jeg skal udskrive fra nr 2 er jeg  nød til a lukke ned for firewall på nr 1 for at kunne udskrive.

Hvordan fortæller jeg min webroot firewall at det er i orden at udskrive fra nr 2?
Avatar billede jonner40 Nybegynder
26. oktober 2009 - 08:21 #1
Prøv om du kan bruge denne guide og så bare finde printeren i stedet for et program
http://support.webroot.com/cgi-bin/webroot.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1328&p_created=1196362876
Avatar billede dyrbye Praktikant
26. oktober 2009 - 14:06 #2
Det synes jeg ikke jeg kan bruge.

Det er webroot firewall jeg bruger.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
26. oktober 2009 - 14:37 #3
Prøv at sænke netværk sikkerhed på lokal nettet
http://ctimls.com/support/KB/How%20To/Configure_Webroot_Desktop_FireWal.htm
Avatar billede dyrbye Praktikant
26. oktober 2009 - 14:54 #4
Det ser jo nærmest ud til at det hjalp:)

Det giver så ikke andre problemer med den indstilling?
Avatar billede dyrbye Praktikant
26. oktober 2009 - 14:55 #5
Glemte lige at skrive at du skal lægge et svar.
Avatar billede jonner40 Nybegynder
26. oktober 2009 - 14:57 #6
lægger et svar
og nej det er jo kun dit lokal netværk