Avatar billede Simonjul Nybegynder
22. oktober 2009 - 14:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Iphone Kontakter

Hej

Er der en der kender et program som kan overføre alle sine kontakter på sin Iphone til sin Nokia fx eller bare flytte dem over på computreren også derefter at flytte dem over på sin nokia .. plz help
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. oktober 2009 - 15:01 #1
Kan man ikke kopiere til simkortet? Er ikke inde i iphone verden.
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2009 - 15:03 #2
Husk, dobbeltspørgsmål er ikke tilladt ifølge Ekspertens regler: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Avatar billede Simonjul Nybegynder
22. oktober 2009 - 15:11 #3
vejmand----->>Er spærgsmplet da stilet før ??

Nej men kan ik kopiere det ind på simkortet. Er ved at rode med noget micrsoft activesync... men tror heller ik det duer
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. oktober 2009 - 15:14 #4
Activesync har jeg, da jeg har win mobile, men tvivler på at det fungerer til iphone. Søgte lidt på nettet, og du er ikke den eneste med dit problem. Der bliver nævnt Isync flere steder, men ved ikke hvordan det fungerer. Man kan måske exporterer til en kommasepareret fil derfra?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. oktober 2009 - 15:18 #5
Hvad mener du med om spørgsmålet er stillet før???

Det kan du da vist ikke allerede ha glemt???
http://www.eksperten.dk/spm/889840
Avatar billede michael_stim Ekspert
22. oktober 2009 - 15:30 #6
Kan forresten godt lide når Iphone folk (måske Macbrugere i det hele taget) beskytter deres produkt. "Hvorfor kan man ikke sende mms?" Svar: "Det er en gammel teknik. Nu sender man mails direkte via telefonen.". "Hvorfor kan man ikke kopiere kontakter TIL simkort?" Svar: "Der kan man kun kopiere navn og tlfnr, en telefonbog indeholder meget mere, så det er meget bedre at gøre det via PC.".

Jamen for helvede. Hvad nu hvis man vil sende MMS'er og kunne kopiere kontakter til sim kort.
Avatar billede Simonjul Nybegynder
08. marts 2010 - 20:05 #7
.